sayang korang!!!

search box

Friday, February 19, 2010

@ kl

sepanjang perjalanan dari penang ke kl hari jumaat lepas...jalan smooth jek...maybe sebab aku balik awal kot....cuma area nak sampai ke tol juru tu jek jem sket...sebab ada accident...

baper bijik keta ntah yang kena aku x pasti...yang aku pasti JEM!!!:D

smpai kl dalam kul 7 gitu...sementara tunggu ayah cik aqil n damia smpai...kita 'isi minyak' lu...

yeaahhh...nasi lemak antarabangsa...

aku punya nasi lemak sotong sambal harus lebih....RM 7.90 tuhhhhhhhh....sotong keras tul....

aqil dan damia nasi lemak biasa...baper hengget aku tak ingat...berbunyi2 mulut aqil pedas...siap berpeluh2 lagi....;) rasa nasi lemak dia biasa jek...sambal dia rasa cam sama jek dengan nasi lemak tepi longkang kat andalas tuh....org2 andalas taula kan kat ner...

bie lak makan kueh teow fishball soup...ada nampak berkaler kuah dia tuh sebab bie buh sambal dalam tu ye...rasa dia...lupa lak nak tanya bie sedap ke tak...hikss...

ni dua orang budak adalah sangatttttt tidak duduk diam...nak2 si damia...abis semua orang dia tegur....kat parking keta pun siap berborak2 lagi dengan atuk....pastu ada orang parking sebelah...pempuan tu tak dan turun lagi...dia dah tanya...akak nak gi mana???gi makan ker???:)

smpai jek ayah cik dorang...trus nuju ke kemaman bersama2 dengan ayah ngah dorang....jalan masa tu tidaklah jem cuma keta banyak jek...smpai rumah tepat pukul 2 pagi...sambung sembang sampai pukul berapa aku pun tak tau...:D

0 coretan: