sayang korang!!!

search box

Thursday, December 18, 2008

mlm air mata

kan siang tu abie sms gitau kena sambung kursus ke kl kan...kan ummi dah nangis2 kan...on the way blk umah pun bila tingat dok leleh jek air mata ni...apsal ummi ni sedih sgt...
pastu dah ambik aqil n damia kat nursery...aqil nangis xnak blk umah...dia suh gi straight gi ambik abie kat ofis...puas ummi ckp abie xder...abie work...dok meraung2 gak suh ambik abie dulu...dah smpai umah leh dia xnak turun dr kereta...dia paksa gak ummi suh ambik abie...nak ambik kat ner yang...abie bknnyer ader kat penang nih...abie tu ha kat kuantan...nak ambik caner...terpaksala ummi angkat aqil bwk masuk umah...trus ummi kunci pintu...aqil bukak pintu dok dpn pintu pgl abie..sedih kannn...makin bertambah la air mata ummi nih...
damia nmpk ummi nangis..seperti biasa dia pun ikut nangis gak...siap sedu2 lg...lg lah ummi sedih...pastu bila call abie...damia ckp ngn abie siap nangis2 sedu sedan lg...tak ker menambah kesengsaraan ummi....uhuhuhuu...
abie...bkn sy jek tau rasa rindu dendam membara...anak2 pun sama...sehari dua ok lg...ni 2 minggu tau!!!!2 minggu bie...uhuhuhuhuhu....pastu abie sms..abie ckp baru 2 minggu dah sedih..klu abie gi oversea 3 bln nnti caner...lg mau tny caner ye....sy pun ikutla...ambik cuti tanpa gaji la kannn...ape susah...klu boss x approve ummi resign la...wat business cupcakes...tu cikgu dah ader...dekat jek ngn umah..kan shada kan...hehehe...x psl2 shada termasuk dlm ini drama...ekeke...
so mlm td kul 9 ummi dah ajak aqil n damia tido...tgh2 nak pejam tu...nek wan lak call...(instinct seorg ibu)..tny ummi n anak2 caner...ok x...mula2 ummi leh thn lg...pastu bila ummi ckp abie sambung kursus ke kl...start dah leleh air mata nih...ngn nek wan skali ikut nangis...mesti nek wan ckp...sianla anak aku ni dok umah 3 branak 2 minggu...heehehe...nasib badan mama...nak wat caner....uhuhuhuhu...

1 coretan:

mummYaeesh said...

dgn tak semena mena air mata i pun mengalir...sedihnye...huhukhuk..
sabar ek...bak kata pepatah colombia...sygkan isteri tinggal-tinggalkan..woohoo