sayang korang!!!

search box

Thursday, November 20, 2008

impak maksima the musical

uhuhuhuhu...ku tekanan!!!x aci aaarrrr mama kasih dah gi tgk...kiteorg nak gak tgk...uwaaa!!!bie...jomla kite blk klang gi tgk IMTM nih...mengidam nih...uhuhuhu...
agak2 masa raya haji tu ader lg x???hehehehee...ummi suka tgk citer impak maksima nih...drama dia x penah miss...klu miss pun keesokkannyer mesti bukak tv3.com tgk...filem dia pun ummi gi tgk ngn abie...kebetulan aqil n damia kat kemaman sbb cik ida kawin...jd ummi ngn abie seminggu tu honeymoon la...tu yg leh gi tgk wayang tuh....hehehehe...
impak maksima ni citer psl drift2 ni kan...mmg feveret ummi...ader niat ni nak gi blajar drift...dah ckp ngn abie bnyk kali dah...tp standard abie la kan...dgr jek...hehehee...bie...sy x bwk citra la gi blajar drift...sy bwk kancil tu jek...leh la bie...leh la yang...bleh ehh...(sambil buat senyuman manja ke abie) hehehe...aqil pun suka gak tgk...nnti bila dah abis drama dia.... bintang...bintang...hehehe...menyanyi la aqil pastu...hikhik...

3 coretan:

kasih nash said...

muehehehhhh... meroyan gak adik aku ni... kik..kik..kik.. Za awak balik raya aji tinggal IB tu jer la.. kesan tayar pon dah tak der lagi dah time tu.. huuhuu.. 11 sampai 22 nov jer yang.. jangan sedeh yerrr..

CaMaRPuTiH said...

niza... i baru jek pi tgk malam tadi. not bad la. experience baru tgk teater dgn my daughter2 i angkut tau. hehehe...nnt follow my story kat my blog ek....

saje nak tambahkan kejelesan u. last show 22/11 nih...

niza said...

uwaaaa...sajer je kan wat sy jeles....uhuhuhuhuhu....geram!!!! xpelah...nnti suh ahmad idham tu wat kat penang lak...uhuhuhuhu....