sayang korang!!!

search box

Tuesday, November 4, 2008

lama tak update

uhuhuhu..sungguh lama ummi x update blog nih...bknnyer xder criter....criter ader...tp masa tuk menulis tuh amatla rasa ala2 kemalasan sket....hehehehe...ngn keje bnyk...ngn keje2 sampingan lg...ekekeke....ngn bercoference nyer lg...muahahahaha....jd update2 blog ni ummi abaikan....uhuhuu...ampunkan ummi ye sayang....nnti tgh2 bln bile dah siap closing account sume ummi update la ye citer2 aqil n damia...

sebelum tu...ummi nak ucapkan salam takziah kepada ayah long n mak long belah abie atas pemergian anak bujang mereka mlm td....allahyarham masih muda lg...umur dlm 18-19 camtu...allahyarham meninggal sbb excident...meninggal kat situ gak..cam maner leh excident tu ummi tak leh nak gitau sbb abie ngn ummi pun dgr dr org lain...kami x tau kesah sebenar...

ummi tidak kenal sgt ngn allahyarham ni...rupa dia caner pun ummi x ingt...sbb jarang2 blk kemaman kan...hehehe...(padan muka ummi...sedas kena muka ummi..ekeke..)..jumpe pun time raya jek...lagipun dia lelaki..sepupu2 abie yg pempuan ummi ingt la gak...yg lelaki tu yg ummi ingt pun klu adik bradik abie ni dok gosip2...(ampun adik2ku)..hehehe...abie ckp raya thn ni masa kita raya umah ayah long allahyarham ni ada...dia ader salam abie siap cium tgn lg...kite doakan semoga allahyarham ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman...AlFatihah...

2 coretan:

Mr. Azman @ Kreuger said...

Innalillah...
dengan itu marilah kite bersama
sama sedekahkan alfatihah kepada
aruah Allahyarham saudara Kak Umi.

Al-Fatihah....

*amin.

Kreuger®

niza said...

maceh kreuger...semoga Allahyarham aman di sana...