sayang korang!!!

search box

Tuesday, January 20, 2009

selepas keluar hospital

tgkla muka damia...kurussssss sgt dia....sedih rasa...




sehari n selepas discharged tu damia kena cirit birit lak...smpai terkeluar2 dr diapers...makan pun dia x lalu...

khamis mlm tu abie pun cirit gak...smpai MC ari jumaat tuh...

berjangkit lak ke aqil...dia pun cirit gak...

Ya Allah...aku terima dgn redha dugaan yang engkau berikan kepada aku ya allah...aku memohon padamu ya allah...berikanlah kesabaran dan kekuatan kepada diriku dlm menghadapi dugaanMu ini ya allah...Kau berilah kesihatan yang baik kepada kami ya allah...amin...

2 coretan:

kin hashim said...

siannya tengok damia tuh...nampak susut badan dia..lama gak kat spital yer...harap damia makin sembuh sekarang.

niza said...

alhamdulillah kak...dia dah sht skang nih...tp makin kuat nyakat org!!!suker lawan ckp ngn abg dia...hehehe