sayang korang!!!

search box

Monday, January 31, 2011

toy museum

sebelum sekolah bermula awal tahun hari tuh...kira lepas aqil dah baik bersunat...aku pun ajak bie bawa aqil damia pergi toy museum ni...walaupun dah hampir 5 tahun aku dok penang nih...ni baru 1st time kitaorang jejak kaki kat sini....hehehe...

bagi aku toy museum ni memang sesuai la untuk mereka yang betul2 suka dengan kartun2 nih...cam aku agak boring la gak...sebab tak minat kan...hehe..oh ye...nak masuk dalam ni...dewasa soploh hengget ye...budak2 5 ke 6 hengget...tak ingat dah aku...boleh tahan mahal gak...tapi keadaan dalam museum tu cam agak kureng sket...maksud aku cam dah 'tua' la keadaan dalam tu...lantai papan yang dah uzur...cermin kat kartun2 tu dah pecah2...main tampal gitu jek...tapi bukan cermin kaca lah...cermin plastik....

aqil happy la gak dapat tengok kartun2 nih...tapi damia kurang sket...sbb kartun tom n jerry dia tak ada...:)

tengok gambar jekla ye...ngehhhh...

2 coretan:

Mummy Dasy said...

tullah kak, agak boringkan sebab bayo agak mahal pastu keadaan kat dalam x terjaga ngan lantainya yg tak tersusun, toilet agak kotor pastu macam tak terjaga

niza said...

mummy dasy...tulah...seploh hengget tuh...tapiiii....eermmmm...toilet aku tak masuk lak...x tau rupa caner...