sayang korang!!!

search box

Tuesday, February 17, 2009

ni ni ni ni ape nih??!!!

di suatu hari yg aman damai....cewaaahhh!!!hehehe...x reti nak berbahasa2 nih...ku straight to the point jek...ekeke...

camni kesahnya...damia skang klu ada apa2 persoalan yg dia nak tny dlm kepala dia tuh...mesti mcm nih...ummi, ni ni ni ni apa nih??? mula2 agak x ambik kesah la kan...bila dah lama2 n slalu sgt dia ckp camtu...barulah ummi dok perhati n dgr btul2 bila dia mengajukan soklan2 thp upsr dia...rupanyer dia sajer wat camtu...bknnyer dia gagap pun...sengaja tau...

ummi,ni ni ni ni apa nih???uhuhuu...

6 coretan:

[-suziey-] said...

hahaha...amboih keletahnya..comel jek:P

niza..sy tlh mngetag kamu..sila buat yek ..eheheh:D

niza said...

insya allah sy wat...hehehe...

kin hashim said...

damia dok menguji umminye tuh..hehhe..

mummYaeesh said...

oklah tu...baru 2+ kan??my hero..ni da nak masuk 4yrs baru bleh dgr ape yg dia nak bagitau!b4 tis mmg "baby talk" lg.

niza said...

sama gak cam aqil...still x clear lg butir ckp dia tuh...pastu lak jenis kite kena ckp blk ape yg dia ckp...klu phm n btul ok la...klu slh dia siap ckp sebijik2 nak suh kite phm n ckp blk...hehehhe...

niza said...

kak kin...nguji sungguh dia...lbh2 lg bab2 kesabaran nih...ekeke...