sayang korang!!!

search box

Thursday, February 12, 2009

tahi lalat

tetiba jek nak citer psl tahi lalat kan...hehehe...lgpun ni merupakan tahi lalat pertama pd tubuh badan aqil n damia...mula2 ummi nmpk yg damia punye...ummi lak yg excited...ekeke...ummi tunjuk n ckp ke aqil n damia ni tahi lalat...mkn2 tgn x basuh bersih2 tgk lalat dah berak kat tgn...skali aqil nmpk kat tgn ummi pun ada...aqil ckp...tu tgn ummi pun ada lalat yak...kena ummi skali...hahaha...terpaksala ummi wat statement lain...hehehe...

tahi lalat yg pertama kat tgn damia belah...(belah mana ye...x ingt lak...blk nnti cek blk...edit kendian ye..)entry edit!!!tgn belah kanan ye...

aqil lak masa tu klu x silap ummi nak potong kuku dia...ternmpk la tahi lalat kat jari hantu dia...dia lak excited sbb ada sama mcm damia n ummi...x abis2 nunjuk tahi lalat dia tuh...uhuhu...bila dia tgk tgn abie...dia ckp abie abie x dak tahi lalat...ekeke...

tahi lalat aqil yg pertama kat jari hantu belah kiri klu x silap...

2 coretan:

[-suziey-] said...

camne kejadian tahi lalat eh..smpai skang tertanya2 camne kewujudannya..hahah:p

niza said...

aah kan suziey...lg 1 kan...btul ke lalat yg berak smpai dia leh claim tu tahi dia...uhuhuhu...