sayang korang!!!

search box

Monday, February 16, 2009

ribut melanda!!!

semlm rumahku dilanda ribut ngn 'hangin' puting beliung ditambah ngn hujan renyai2...uuhuhu...

sedang ummi tgh syok2 masak kan...ummi bagilah aqil ngn damia mkn wafer stick tuh...dlm pada tu ummi dah remind berkali2 ckp mkn jgn sepah...ummi dah sapu n mop...dah lama tu aqil bwk pinggan2 ke dapur ckp dah abis mkn...dlm hati ummi...bagusnya mkn smpai abis...ummi pun meneruskanla sesi kelentung kelentang...abie lak xder...gi kelas...

tgh2 masak ni ummi tergerak nak gi kat hall...asalnya nak tukar channel tv...skali ko...tgk ni ha!!!

di tempat kejadian...'mangsa' blum dipindahkan lg....

'mangsa' telah ditolak ketepi...org kena tuduh telah melarikan diri ke dlm bilik....

nak ckp ape lg....aqil n damia siap main 'tepung tawar' lg smpai ke dapur...

ummi sms abie gitau peel dorg nih...abie lak leh reply ckp tu nak anak lg...he2... perlu ke ummi debushhhh sebijik ke abie???!!!!!!!!!!uhuhuhuhu...

4 coretan:

mother of two said...

tu bukan ribut.. lagi tu tornado terus.. hangin satu badan..heheheh

niza said...

hehehe..tulah psl...

[-suziey-] said...

hahaha..klakonya derang nih..xpasl2 ummi niza kena sapu n mop balik :D

niza said...

alahaiii suziey...tu lah keje setiap masa n keadaan...uhuhu...