sayang korang!!!

search box

Monday, December 20, 2010

alhamdulillah

alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulillah...semalam pagi lebih kurang pukul 10 pagi...aqil telah selamat bersunat...pada awalnya dia boleh bergelak2...di pertengahan dia menangis...huhuhuu...di hujung proses ada sedikit senyum...sedikit jer...tu pun setelah aku upah dia dengan coklat...:D

cerita penuh nanti aku cerita ye...tak upload lagi gambar2...yeee...sempat lagi aku mengambil gambar2 semasa proses aqil bersunat...tapi mana yang sensored2 tu...tidaklah aku publish nanti...hanya untuk tatapan aqil dan anak2 cucu2 lelaki dia jek nanti....(wahhh!!!aku dah nak terima menantu ker???hahahahaa...) mentang2 anak dah bujang...hiksss...

ummi dan abie sayanggggg aqil!!!sayang damia jugak!!!(nanti damia jeles kalau tak cakap sayang dia gak...hihihi..)

8 coretan:

zura@iwan said...

alhamdulillah tahniah aqil...kerna sudahh bujang....haha..

mummy_ayu said...

dah bujang dah dia...tahniah!!

atty's said...

tahniah aqil dah sunat..fir lom lagi .tahun depan.puas pujuk taun ni taknak ler pulak,.

Hezesuze said...

tahniah uols..eh silap tahniah aqil hehehe

niza said...

zura...hahaha...bujang sudah itu budak...hehehe...

niza said...

mummy ayu...maceh2!!!

niza said...

kty...maceh!!!kty kena pujuk2 fir tuh...suh sunat gak next yr...hehehe...doctor yg sunatkan aqil semlm tu dia ckp...thn ni yg paling kecik bersunat bdk umur 4 thn...sbb dia ikut abang2 dia....hehehe...

niza said...

kak ze..uishhh...saspen tul tahniah kat i....i x rela nak disunatkan lg....hahahaha....tq2!!!