sayang korang!!!

search box

Friday, December 17, 2010

gaduh jer

setiap kali naik kereta...aqil dan damia mesti berebut dan bergaduh nak diri kat tengah2...tau kan tengah2 tu kat mana??alaaa tengah2 antara seat driver dengan seat sebelah tuh...boleh imagine kan??

ni kes malam tadi...nak hantar dorang pergi mengaji...aqil cam biasa nak salam n kiss siap2 sebelum sampai...dan damia lak dok berdiri kat tengah tuh...jadi aqil cam terkepit la bila dia nak salam abie...maka keluarlah ayat ni dari aqil...

adik ni sana la sket...adik tak dengar ke aqil cakap??buta ke telinga tuh!!!!

bantai gelak kitaorang dengar...boleh dia cakap 'buta ke telinga tuh'...hihihihi...pastu abie dok nyakat dia...

aqil...klu tak nampak...mata pekak ke??hahahaha...

4 coretan:

Hezesuze said...

samaler ngan anak akak nie niza oiii...tiga2 berebut nak duk tengah2 ujung2 kene marah marah baru sume beralah...adik ler untung sbb dia yang dpt duk tengah2 tu hehe

niza said...

kak heze...tulah...dorg ni dahla bergaduh...kite marah pun wat x dgr jek...gaduh lg best dr dengar ummi dia marah kot....hehehe

Sidratul Muntaha said...

ahaha!
terjkuajt aku weih!
a[pe?!
buat telinag tu?!
ahahahha
lawaklah aqil nih weih!!
adei..
sakit perut aku gelak!
siap dan hampir2 nak terguling2 dah nih!!
adeii!

niza said...

ayu...gitulah klu ckp x pk dulu kan...ikut suke jek ckp ape....heheheh...