sayang korang!!!

search box

Thursday, December 2, 2010

title...apa mau letak??

haisshh...tak tau nak letak title ape...tapi ni citer last weekend masa nak pergi shah alam tu...aku naik AirAsia...AA ni kan seat dia 3-3...disebabkan aku 4 beranak...maka sorang kenalah duduk tempat lain...akulah yang kena sebab kat row seat tu ada perempuan...

cam biasa...aqil damia memang tak reti nak dok diam...pastu berebut nak dok tepi tingkap...sib baik damia jenis kalau pujuk elok2 dia akan mengalah...tapi mulut dok menceceh jek...:D dan terkeluarlah soalan dari damia...

abie...nanti kita akan dapat air tak??
tak dapat...
dalam tv dia ader bagi air...damia nak air!!!(gara2 tengok awan dania)
nanti kita beli...(kes abie malas nak layan)

aku kat seat depan dok tergelak dengan orang sebelah...:)

nak balik ke penang plak...kiteorang naik Fireflyz...haaa yang ni seat 2-2...so tak ada sesi berebut tepi tingkap...:P
naik fireflyz ni barulah betul2 cam dalam tv...dorang akan bagi jus dan kacang or muffin...sengihlah anak dara tu coz dapat minum dan makan sekali...:D
damia kan...memang jenis tak dok diam...tumpahlah jus secawan...kena pulak kat seluar abie dia...sampai ke seluar dalam abie dia terasa basah....hahahahaa...siannn...puas gelak ke abie...tetiba aqil plak tumpah air gak...sib baik tak kena aku...kena seluar sindri...padanlah muka...sambung gelak lagi aku...hihihi...

skang ni aku tengah tunggu fireflyz open balik flight ke kuantan dari penang...senang dan cepat sikit aku nak balik rumah PIL...dulu ada dorang buat...pastu dorang dah stop...reason tak mendapat sambutan...tapi setiap kali naik...penuh semacam dalam tuh...caner plak kata tak dapat sambutan...tak per...tunggu dorang open bulan februari nanti...boleh aku plan bila nak balik...:)

>>gambar2 konvo adik ipar aku masih tak dapat lagi...mengikut adik ipar aku lagi sorang tuh...gambar tak boleh uplod dalam pc sbb salah format kat camera...adeiiii...caner nak buat tuh???<<

0 coretan: