sayang korang!!!

search box

Wednesday, December 22, 2010

baby menangis??

malam tadi...masa tengah bergolek2 atas katil dengan damia...damia eh...bukan abie...abie dia tidur luar dengan aqil...:) aku doklah berborak2 dengan damia...pastu aku suruhlah damia dengar perut aku...dia pun tekaplah telinga kat perut aku...

ummi...bunyi apa dalam perut ummi??
bunyi anginlah...ummi kan sakit perut...

dia pun tekap lagi sekali telinga dia kat perut aku...

ummi...damia dengar baby menangis la dalam perut ummi!!!!
hooiiiiiii....hahahahaa...banyaklah baby menangis....ekekekee!!

akal nak mengenakan orang ada jekkkk budak ni tau....:D

10 coretan:

Hezesuze said...

dia nak adik ar tu haha

zura@iwan said...

hahaha...pandai2...gud job damia...

niza said...

kak ze...tak menjadi2 lg la kak...tunjuk ajarku sifu!!!hahaha...

niza said...

zura...amboiiii...gud job eh...:P

Ieda Al-Habsyi said...

hahhaha! abiss.. arr :)

MAMASYAZA said...

anak2 akak lagila dasat, kalo akak pening2 aje, mula la pkir, mesti kami nak dapat baby lagik..hehehe

niza said...

ieda...dia nmpk saper2 perut buncit sket jek kan..mesti dia tny...dlm perut ada baby ke???hihihihih...

niza said...

mamasyaza...wahhh!!!baguss anak2 akak...dah tau org peknen mesti pening2 nih....hihi..

Gieyana said...

lama x singgah sini..budak2 mmg camtu kan..kdg2 loyar buruk..cute jer Damia..hehehe

niza said...

gie...damia mmg loyar buruk nyer budak...hehehe...