sayang korang!!!

search box

Thursday, December 23, 2010

perihal aqil

semalam...aku balik dari kerja...masuk rumah...tengok aqil tak ada pun kat atas tilam dia...

dalam hati...uikkss...maner aqil gi???nak kata dia mandi...mama aku ader jek dok tengok tv tuh...

mama...maner aqil??
tu dalam bilik...dok main game...
ha??main game???waahhh...terkejut sket aku time tuh...

ummi...(sambil sengih2) aqil dah boleh jalan...
tak sakit dah ke??
tak dah...(sambil sengih2 lagi)
cuba aqil lari...ummi nak tengok...(sebab aku tengok dia jalan laju jek masa kuar dari bilik)
tengok nih...(sambil berlari dalam 4,5 langkah...)
hehehehe...good boy!!!

tengahari tadi aku call rumah...mama aku cakap...aqil kencing apa semua dah tak nangis...bagus2!!!

esok pagi...kita pergi klinik ye...kita kasi bukak itu clamp ye...pasni aqil dah boleh pakai seluar...berlari2an pun boleh...:D

>>aqil dah nak bukak clamp dah pun...aku masih belum upload gambar2 dia bersunat....adeiiiii...bercinta tulll nak transfer dalam lappy...uhuhu..<<

2 coretan:

Sidratul Muntaha said...

dah beso dah aqil..
dah boleh kawin kan?!
eh?!silap laa...
ahahaha

niza said...

ayu...bnykla ko nyer kawin...hehehehe....masuk soratkabor lak nnti...hikss...