sayang korang!!!

search box

Thursday, February 17, 2011

1st GIVEAWAY Sayangku Faish.

ni GA yang ke 4 aku join untuk bulan ni...maklumlah...dah lama takjoin kan...hehehe...

kali ni aku join GA dari makcik banyak cakap nih...hihih...jangan marah ye laling...ko kan nak berbesan dengan aku...hiksss...




terms & conditions untuk join 1st GIVEAWAY Sayangku Faish ni korang leh terjah blog dia ye...dia mencari 30 orang pemenang yang bertuah tuh...ramaiiiii kan...kiranya peluang cerah la untuk menang...(kalau aku tak menang...aku upkan duit hantaran tau...hahahahaha)

antara T&C dia kena tag sorang blogger...so dengan ini...aku mengetag sahabat yang dirindui...AYU ibu dak setot tuh... :P

3 coretan:

Sidratul Muntaha said...

ahaha
ko rindu ke windu dgn aku weih?!
bila ank jumpa ni weih?!
koi betul - betul rindu dengan aok oii!!

NizA said...

rinduuuuu...wat masa skang ni lum plan lg bila nak blk klang....uhuhuhu...

♥ Che NamNam ♥ said...

hahaha..weh maner aci main up up plakkk..sian arr anak haku tapi tak takperlah maser tuh anak haku jadik pengurus gaji compom mahalnyer...mhuahuahua...

Ok TQ yer sudi join dan meriahkan GA haku nehh..sayang kauu..:)gud luck k..