sayang korang!!!

search box

Friday, February 18, 2011

majlis bersanding @ dengkil

tibalah masanya majlis bersanding...majlis yang bertema maroon...habis semua sepupu2 pakat pakai baju maroon...best2!!mengikut tema....

 banner di depan khemah..

 DJ yang bertugas...boleh tahan gak suara DJ ni bila nyanyi...

 kek yang aku dan along sponsor...

 makanan pengantin...yang akhirnya....tengok gambar kat bawah nanti ye...

 i bz u buat kerja...(padahal main susun2 jek...hiks...)

pengantin sedang diarak...pengapit tu adik aku...

tengok2...makanan pengantin yang akhirnya telah selamat diterjah oleh sepupu2 aku....tak nyempat2 tunggu majlis habis...hahaha...(kata sepupu...aku pun ada gak kat situ...hiksss) biasalah kan...pengantin mana boleh makan banyak2...sepupu2 aku ni masak lauk2 pengantin hanya untuk pengantin rasa jek...yang lebih untuk sedekah ke perut sepupu2 dan diri sindri...kekeke...

bilalah lagi dapat berkumpul macam ni ramai2 kan...seronok sangat...insya allah...pada firasat aku...dalam waktu terdekat ni...cam adik aku jek yang akan kawin...nantikannnnn....hihihihii...

3 coretan:

Sidratul Muntaha said...

ahah
buruk lantak!
muahah..
niza,apsal adik ko lagi chubby dari ko?!
\confius nih!!

atty's said...

amboi kan main lagi..membedal makanan utk pengantin ye..

dekat dah dengkil ngn bangi tu..

Cik Wanie said...

wah merah warna tema pengantin,
wanie sukerrrrr:)