sayang korang!!!

search box

Friday, February 18, 2011

sian aku...


aku kat ofis ni kadang2 boleh sign in blog...kadang2 tak boleh...cam hari ni...pagi tadi tak boleh...dah petang gini baru bolehhh...tapi yang jadi masalah dari pagi sampai petang aku tak boleh masuk blog2 mereka ini....


pesal ekkk??adakah sebab korang guna domain sindri???tapi ada gak yang guna domain sindri aku boleh jek masuk blog dia...uhuhhuu...nak harap baca time malam2..masa adalah sangat2 limited...nak2 kalau anak2 ada homework...memang tak sentuh pun lappy...tv pun tak bukak...:(

1 coretan:

Cik Wanie said...

mesti ada something wrong somewhere,
akk kena tanya pada yg pakar dlm bidang nie,
huhuhu:)