sayang korang!!!

search box

Friday, February 19, 2010

@awan besar

ahad dah nak balik klang....sebelum tu wajib singgah kuala kemaman beli ape2 yang patut kan....tapi sebelum smpai rumah...aku gi bergeder2 jap dengan 2 orang kakakku yang amat dirindui nih...rindulah sangat kannn...:D

kita pekena sate kajang haji samuri ye...sedapnyerrrr....

keje dorang berlari sana berlari sini...kalau leher ni sepanjang zirafah...maner dorang gi lari...gi hulur kepala jek sergah tanpa perlu bangun....:D

married but available...wahh!!!:))

abang2 ni dah ada anak2 ye...;)

the ladies...opss!!!ada kumbang di tepi...

jari saper paling gebusss...:D

nanti kita jumpa lagi di konsert rock ye....:))

3 coretan:

ibu emy efy eqy said...

bila tengok tajuk awan besar, kak wa dah teka mesti pekena satay Samuri punya...

dah lamanya akak tak makan satay Samuri. masa dok kat Bangi dulu, tiap2 minggu mesti pi satay Samuri kat Kajang.

zh-ena said...

baru ahad lepas mkn satay..sedapnya kuah satay hj.samuri kan

niza said...

kak wa...hehehee...kat awan besar tu ape jek yg glemer klu x sate hj samuri tuh...hiksss...

ena...mmg sedapppppppp.....nyum2...