sayang korang!!!

search box

Wednesday, February 24, 2010

nak cam ummi...

damia dari hari tuh sebok suh belikan dia tudung...padahal tudung dia dulu ader dah...ntah mana dia campak pun tak tau....masa gi carrefour ahad lepas...ternampak orang jual tudung tuk budak2 nih...aku pun ajak dia gi tengok dan pilih sindri nak color ape...pandai plak tuh memilih...:D last2 dia pilih color purple...bila aku cakap tak matching dengan baju dia pakai...boleh dia cakap...ummi belilah banyak2...wah2!!!!satu ni pun tak tentu lagi bertahan lama ke tak atas kepala tuh...:)

damia nak cam ummi pakai tudung...(pipi tembam cam ummi gak...;) )

dan la 10 minit bertahan...pastu bukak...pastu pakai balik...pastu bukak terus....:) tak per ye yang...belajar pelan2 ye...nanti ummi beli lagi ye...tadi dia gi kindy pun pakai gak...;)

9 coretan:

zh-ena said...

beli byk2 yea boleh rabak poket tu nnti hehehehhee

Hezesuze said...

wah bleh jadi anak solehah gtew...huhu

niza said...

ena...rm10 selai...beli 3 pun bnyk gak..hehehe...

kak ze...amin kak...

ALoNa [CintamaniszLite] said...

untong budak2 skang ni..
tudung utk dorang mcm2 pesen..beropol, berlabuci2..
nak pakai pun senang..

Dia sendiri yg mintak nak pakai takpe..
jgn kita yg paksa..sbb kecik lg..hehe

niza said...

tul kak...comel2 jek tudung dorg...

zaza@mamaHanin said...

salam k.niza.. waduhhh.. tembam tul pipi anak dara dia... hehehe

zaza@mamaHanin said...

salam k.niza.. waduhhh.. tembam tul pipi anak dara dia... hehehe

niza said...

zaza...tu pun dah besar ni mengecik sket...

tomysoul said...

sebijik mcm tudung sarah, tp jgn marah, ayah dia belikan 5 hengget jer, hehehe