sayang korang!!!

search box

Monday, February 22, 2010

@ shah alam & @ penang

hari selasa dalam kul 3 lebih kitaorang dah gerak balik ke penang...biasa kitaorang balik pas asar...tapi sebab bie tak ambik cuti hari rabu tuh...so kena gerak awal la...lagipun berkejar nak tengok the biggest loser asia...:D

tapi sebelum nak nuju ke highway tuh...haruslah kan singgah sec 16,shah alam...wat aper lagi kan...pekena cendol tapai la....nak2 cuaca tengah panas terik tuh...nyamannya dapat masuk dalam tekak....

port dia di tepi masjid dekat bus stop...

dah nak abis baru tingat nak ambik gambar kan...1 mangkuk cam tak cukup jek...

orang memang sentiasa ramai makan cendol kat sini...sambil tunggu bas leh pekena cendol lu...bas terlepas pun tak per...leh makan cendol banyak2....:D (yang makan cendol lebih ramai dari tunggu bas...hehehe)

hati dah gumbira dapat makan cendol...barulah jumpa jalan nak balik penang...:) sepanjang perjalanan tuh...banyak tul nampak accident...yang paling teruk kat area ipoh klu tak silap...orang tu dah terbaring kat jalan lorong kanan skali tuh...keta dia lak remuk dok kat lorong ketiga tuh...tercampak rasanyer....uhuhu...takut tul...

sampai jek penang terus gi makan...

lala masak pedas...sedappp!!!!

kerang bakar...memang bakar betul la...rentung isi dia...uhuhhu...


aqil dan damia makan nasi goreng kampung...aku dan bie ratah lauk tu jek...:D

bilalah sesi nak ngemas baju2 ni akan berakhir...adeiiiii...

5 coretan:

MAMASYAZA said...

memang kalo cuaca panas ni sesuai sgt makan cendol...sejuk aje..best..best

Hezesuze said...

adus mest fenat kang
penang klg penang...huhu

Gieyana said...

penat tue kan..tp x per..dpt jumpa kaum keluar yg penting..

niza said...

mamasyaza....panas2 mkn cendol mmg sedap....sejukkkk jek masuk dlm tekak...

kak ze...bkn stakat penang klang penang jek...penang-kl-kemaman-klang-penang....uhuhuhu...

gie....tul...yg penting dpt jumpa family....

ALoNa [CintamaniszLite] said...

budak2 uitm s.alam mmg suka sgt ler makan cendol kat sini, kan??
Penah gi situ nak try..tp dia tutup ler plak..
Adik akak yg penah study uitm situ..kalo balik semenanjung..mesti nak gi pekena cendol pulut kat situ, hmm