sayang korang!!!

search box

Friday, February 12, 2010

happy holiday!!!

i'm going back to KEMAMAN today...
sesi bergosip akan bermula...:D
by 3pm insya allah dah boleh balik...yahhoooo!!!!!
ahad plak...i'll be going back to KLANG!!!
sesi bermanja2an dengan my family plak....
tapi sebelum sampai rumah...cemolot cepipi jap dengan kak ima dan kak kasih...:D
maklumlah kan...bila balik Klang...schedule tu pack sket...
so kakak2ku ni agak ke'merajuk'an bila tak gi jumpa dorang...(merajuk ker??kecik hati kot...;) )
eeerrrr...abang2 yang lain tak nak join ker...i plak nak kecik hati dengan korang...:(

doakan perjalanan kami selamat pergi dan balik ye...korang pun drive molek2 tau...ngantuk ke penat ke berhenti tau...berhenti kat R&R tau...jangan tepi jalan lak...

HAPPY CHINESE NEW YEAR!!!

3 coretan:

Hezesuze said...

aduh time niza blik klg akak plak ke perak....huhu

xpe ade rejeki kita jumpa kt klg yea...

zh-ena said...

selamat utk niza sekeluarga

ibu emy efy eqy said...

happy holiday niza!