sayang korang!!!

search box

Friday, November 19, 2010

aidil adha

whoppss...tak terlambat rasanya nak ucapkan Salam AidilAdha buat semua...:D raya haji tahun ni...kami tak balik kampung...*nangis*

nak cover sedih tu...buatla jugak menu orang beraya...hari selasa tu dengan hujan melebat...baru terhegeh2 gi cari barang2 nak masak...sib baikkk ada...:D

nilah menu yang sempat dimasak...nasi impit,kuah kacang dengan rendang daging....

balik kerja terus masak sampai pukul 10.30 malam baru siap masak...sebab assisstant aku,hubby la kan...adalah tidak sihat masa tu...dengan demam...batuk sampai dia rasa cam nafas tak cukup jek...anak2 pun demam gak...lahaiiii...tapi hari ni...alhamdulillah...semua semakin sembuh...

pagi raya tu mama aku call...dia dengar takbir raya...teringat ke anak dia yang di perantauan nih...bernangis nangisan kami...uhukss...

>>aqil tanya aku...ummi..hari ni raya kan...kenapa tak ada orang datang rumah kita???:)

3 coretan:

Oong-ong said...

wah~ nampak lazat je tu sape masak? hehe

niza said...

ehemmm...ofkos la i...hehehe...

Sephi Sephia said...

Salam

Rasanya belum terlewatkan nak ucap Salam Aidiladha?

=)