sayang korang!!!

search box

Tuesday, November 2, 2010

mari menari

entry ni tak ada kaitan dengan program mari menari kat astro tu eh...tapiiii aku suka jek tengok couple tentera tuh...sweet jek...:D

ni kisah mengenai mari menari aqil dan damia...sempena Majlis Konvokesyen & Penyampaian Anugerah Cemerlang 2010 kindy dorang....tahun ni dorg buat di Dewan Mutiara Kompleks Tabung Haji,Bayan Lepas....

seperti tahun lepas...geng2 KKTM akan booked meja VIP...boleh tengok dengan jelassss anak2 menari....rasa tak sabar lak nak tengok...sebab damia hari2 dok berlatih kat rumah....sebelum tido pun dan lagi menari seround atas katil!!!cikgu siap pesan ke aku lagi tuh suruh damia goyang lebih2 sket...maklumla leader...:) aqil???oh tidak!!!anak bujang sorang tu amatla pemalu kalau suruh dia menari...

cam last year bertema Aladdin the Musical...entry di sini...this year Siti di Alam Fantasi...

aqil bersama kawan2...

damia dengan geng2 4 tahun...

gambar2 aku cilok dr FB cikgu dorang...hihihiks...
agak2 korang tarian apa yang aqil dan damia akan menari???:D

kita tunggu 7th November nanti ye...

~aku tak dapat join reunion uitm batch '98 pada 5hb dan reunion TPM pada 6hb nih....sadisssss...~

4 coretan:

CT said...

Wow! Comelnya bdk2 tu...kita suka la...

Ieda Al-Habsyi said...

huhuhu! comel! :)

zura@iwan said...

mari menari....wahhh comey2 diaorg...hehe....

niza said...

ct,ieda n zura....tq!!!
mesti nnti dorg tergedik2 menari...x sabar nak tgk....hehehe...