sayang korang!!!

search box

Thursday, November 25, 2010

sian aqil

semalam dari pagi sampai malam...dekat 5 kali dia muntah...lemah jek tengok dia...pastu aku ajar dia kalau rasa nak muntah...aqil duduk...tarik nafas ikut hidung...lepas ikut mulut...ummi gosok depan dan belakang aqil ye...buat benda tu pun 4-5 kali gak tuh sebelum tidur...sib baik masa tidur tak ada sesi melambakkan isi perut...

nak dijadikan cerita...hari sebelum tu...time tu dia cuma selsema jek...aqil ada call tok'ki dia...kebetulan tok'ki dan tok dia pun tak sihat gak...esoknya(kira semalam la) terus aqil kena muntah2 tuh...eeerrr melalui telefon pun boleh berjangkit eh...hikss...

hari ni sebelum pergi kindy...alhamdulillah...dia tak muntah...tapi rasa nak tu ada...cepat2 dia gi kat aku gitau nak muntah...terus dia tarik nafas...aku gosok blakang dia...*sweet plak rasa...hihihi*

doakan aqil cepat sembuh ye...kami nak berjalan jauh nih...(jauhla sangat..:D)

11 coretan:

[-suziey-] said...

dia demam ke? aQeel aku pn batuk skang..everytime mkn ubat or batuk dia muntah..

Sidratul Muntaha said...

hmm..
risau plak 2 aqil dah demam2 batuk2 nih..
Ya Allah cepat2 la budak2 ni sihat
Ya Allah,mintak2 jugak Aqil aku tu sihat selalu..
tak sanggup nak nempuh dia sakit sampai sawan aritu.
sian ko niza..
risau jer...

niza said...

suziey...demam pun ader gak...tp batuk xder...semlm abis dia muntah atas tilam kat kindy....uhuhuh

niza said...

ayu...amin...thanks yang...sayanggg ko..:D

mummy_ayu said...

ala siannya...harap cepat sembuh..memang tak suka bila anak2 sakit..risau...

atty's said...

aqil tak sihat ke..?
semoga aqil cepat sembuh ye..

Nurhayati said...

siannya aqil.. dia ada salah makan ke. cepat sembuh yer..

niza said...

mummy ayu...mmg risau...semlm masa cikgu sms gitau aqil dah 2 kali muntah...tak senang duduk dibuatnya...uhuhuh...

niza said...

kty...aah kak...maceh!!!

niza said...

yati...nak kata slh mkn rasanyer dia mkn ikut mulut gak...hiksss...gurau ye yang...tp rasanya tak...sbb ari seblm tu dia mkn nasi goreng abie dia yg masak...damia pun mkn...tp damia ok jek...

zura@iwan said...

sian dia...cept sembuh ye aqil....