sayang korang!!!

search box

Monday, November 8, 2010

weekend weols

cuti 3 hari pun cam tak puas lagi kan...kalau bagi cuti seminggu kan bagusss...(bila start kerja balik pun mesti cakap x puas lagiiii) manusia memang tak pernah puas....lumrah kehidupan....:D

hari jumaat...pagi2 dah keluar...excercise kononnya...excercise kat penang bowl...:D ada orang tu...ketagih tegar nak membowling...maklumla nak test bola bowling baru...jeles aku!!!bila bie nak belikan untuk saya pulak??

balik dr penang bowl...ke tesco shopping susu anak2...oh ye...sesiapa yang bagi anak minum susu nespray keluaran nestle tuh...tengah promotion rm17.99 plus extra 100 points for club card tesco ye...silalah borong...:D

sabtu lak berehat jek di rumah...kasi anak2 kumpul tenaga tuk wat persembahan esoknya...dan ahad...pagi2 bawak aqil damia breakfast...niat nak bagi dorang makan kenyang2...tapi ummi n abie dia yang terlebih kenyang....dorang boleh plak tak nak makan...excited sangat agaknya...:)

lepas hantar aqil damia kat kindy...ummi dan abie pun menjalankan aktiviti kami....maklumlah anak2 tak ada kan...bukan senang nak dapat peluang....muahahahaha....

team TGI...great job!!!

nantikan cerita2 konvokesyen & penyampaian anugerah cemerlang 2010!!!sangat2 enjoy...keep it up TGI!!!

11 coretan:

MAMASYAZA said...

kalo cuti mmg tak penah cukup, lagi lama cuti, lagi malas nak g keja

Ieda Al-Habsyi said...

murah lah susu tu, siap ada pont lagi ken :)

Hezesuze said...

wah hepinye uols cuti ek..hehe

atty's said...

betui lah niza..kty pun dah cuti 3 ari ..rasa tak cukup je..

Gieyana said...

lama x dgr kabar brita dr hang..sihat ker?

niza said...

mamasyaza...tul la...setuju!!!

niza said...

ieda..mmg murah...biasa harga plg mhl rm21...plg murah rm19...amanda minum susu ape??

niza said...

kak heze...cuti adalah hari yg ditunggu2 oleh semua org!!!hehehe...

niza said...

kty...kan kak...ambik mc kang baru tau...heheheh...

niza said...

gie...sihat...aku ader jek bertapa kat sini...hehehe...ko sht??

cerita dewasa said...

Keep up the good work!
Thanks for sharing.
cerita dewasa / cerita 17 tahun / cerita panas
cerita sex / cerita abg / cerita bokep
abg hot / gambar hot / cerita horny