sayang korang!!!

search box

Tuesday, November 30, 2010

congrats!!

selesai sudah majlis convocation UiTM dek ebah...tapiiiii sayangggg sangatttt...sebab kami especially mak dan ayah...tak dapat tengok dek ebah naik stage...sebab kami pergi lewat...dan dek ebah pulak adalah orang yang first sekali naik lak tuh...huhuhu...sorry ye dek...convo master u nanti weols akan pastikan sampai sana sebelum u sampai...:P

seharian kami berjalan hari sabtu tuh...dari pagi sampai ke malam...lepas habis konvo tuh...terus singgah sec 2..minum ABC special...makan2...tapi aku tak lalu nak makan...kan sebelum ni aqil tak sihat kan...muntah2 dan cirit birit...hari sabtu tu aku pun mengalami keadaan yang sama macam aqil...dengan perut rasa tak sedap...rasa loya...rasa nak membuang...memang potong mood betul la...tapi bila sesi bergambar...aura ceria tu adalah gak mari...:D

masing2 dah kenyang...terus pergi masjid negeri...solat,berehat+berborak,shopping sket...kat masjid shopping???iyerr...dekat kaki lima masjid tu ada orang jual macam2...tudung ada...jubah ada...makanan minuman...macam2la...dan aku...shopping tudung jek...:D

kemudian kami terus pergi Intekma Resort...pergi sana untuk sesi bergambar studio pulak...ngam2 jejak kaki dalam Intekma tu...hujan terus turun selebat2nya...pakej dengan kilat sekali...sampai alarm kebakaran tu bunyi 2 kali...dahla kitaorang melepak dekat dengan tempat alarm tuh...kussss semangat...:) ramai tul yang tengah tunggu turn untuk bergambar...walaupun mahal sikit dari pesta konvo kat dalam UiTM tuh...tapi tak kisahla...sebab 1. orang yang dirai tu yang belanja..:D 2. makeup2 kami tak cair dek panahan matahari... 3. gambar kami nanti tak adalah bertukar macam orang jepun (mata sepet tahan panas) :P

selesai sesi bergambar...terus bawa family inlaws pergi rumah parents aku...sebab besan2 nak berjumpa...sudah kerinduan...:D maklumla...masing2 kalau nak berjumpa kena ada driver kan...bila ada peluang nih...berjumpalah mereka bertanyakan khabar...kebetulan pulak jiran kat rumah parents aku tu...meninggal dunia...sempatla aku pergi melawat kejap...tapi masa tu jenazah sudah selamat dikebumikan...just pergi jumpa mak ibah,wife allahyarham jek...semoga allahyarham pakcik jenal ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman...amin...

lepas maghrib bertolak dari rumah parents aku...nuju ke rumah aku kat Meru lak...family inlaws nak tengok...tapi tak boleh masuk dalam rumah la...sebab rumah tu sudah ada penyewa...intai2 dari luar rumah jek...then barulah kami jumpa jalan balik ke Bandar Nusa Rhu,Shah Alam....:D

pheewww...seharian berjalan...sampai rumah memasing kepenatan...ada yang kelaparan gak...walaupun dah makan kat rumah parents aku...:D kami kaum wanita meneruskan sesi berborak dalam bilik...walaupun mengantuk...tapi rasa sayang jek nak tido...borak lagi best dari tido....:)

gambar2 kena tunggu nun orang dungun upload...cepat2 sket eh pie...

0 coretan: