sayang korang!!!

search box

Friday, November 26, 2010

bermalas-malasan

pagi ni aku bermalas-malasan di ofis....uikkss!!berani nak bermalas-malasan kat ofis!!!:D
di rumah sebenarnya....:P hari ni aku on leave...petang kang nak ke airport...
k lah...nak kemas rumah apa2 yang patut...mau tolong???:)

12 coretan:

zura@iwan said...

slmt bcuti2...hehe

shi3la said...

tolong kemas umah haku sekali boleh..?

Sidratul Muntaha said...

tolong tgk jer.boleh?!
ahahhaa
selamat bercuti!

Syasmeen said...

nak gi mana..bercuti ker

atty's said...

wah.niza..nak cuti g mana ler tu ..

happy weekend ye

MAMASYAZA said...

umah akak pun boleh tahan gak seleraknye...hehehe..penuh ngan mainan bebudak bertigas ni

Hezesuze said...

mau kemana tu uols?? huhu

niza said...

zura...tq2!!!

niza said...

sheila...klu umah ko sebelah ngn umah aku...insya allah...akan ku panjangkan penyapu kat umah aku tu biar smpai ke umah ko....hiksss...
aku jwb soklan ko kat chat tu kat sini eh...heheh..aku sht...tulah kan...beza setahun...lbh kurang jekla tinggi dorg tuh....

niza said...

ayu...wat susah2 jek tlg tgk...hiksss...nway,tq!!

niza said...

meen,kty,kak ze...bercuti ke shah alam jek...hiksss...

niza said...

mamasyaza...umah sy mainan bdk2 bnyk yg dah sedekah kat tong smpah...hehehe...