sayang korang!!!

search box

Monday, February 28, 2011

produk berasaskan herba & bio asli dari BSY Biotech

entry ni aku dah letak gam rimau ye...segala new entry...ada di bawah entry ni...elehhh...cam x biasa kan....hehehe...

hari ni aku nak perkenalkan dengan korang produk2 dari BSY Biotech...siapa BSY biotech nih??
Syarikat BSY Biotech Malaysia menghasilkan produk sendiri dan mempunyai kilang berstatus GMP yang mampu menghasilkan produk berkualiti tinggi. Syarikat juga menghasilkan produk penjagaan kulit, penjagaan rambut, makanan kesihatan atau nutrisi disamping terlibat dalam mencipta atau memfomulasi makanan kesihatan, produk pelangsingan, pembersihan dalaman tubuh, detoksifikasi dan suplemen nutrisi.
antara yang menjadi killer products BSY Biotech ni adalah : 

BSY Fed Noni 100% Ekstrak Noni

 

Antara khasiat yang terkandung di Noni Enzim:

Meningkatkan daya tahan tubuh, Menormalkan tekanan darah, Melawan tumor dan kanser, Menghilangkan rasa sakit, Anti keradangan dan anti alergi, Anti bakteria, Mengawal tekanan (stress) dan Mengawal perubahan energi tubuh.
Noni Enzim ini secara umumnya dapat membantu penyakit di antaranya seperti:
Tekanan darah tinggi, Barah, Penyakit jantung, Kencing Manis, Masalah seksual, Lemah badan, Berat badan berlebihan, Masalah penghadaman, Masalah buah pinggang, Gout, Ketagihan merokok, Luka kecil/besar dan pelbagai lagi.

BSY Spring Crystal Facial Soap 


Sesuai digunakan untuk: 
Mengawal keseimbangan pH pada kulit, mengawal blackheads dan whiteheads, mengawal masalah jerawat dan kulit sensitif, mengurangkan kesan parut pada kulit, mengurangkan pigmentasi dan mengawal masalah jeragat, mampu mengurangkan garis-garis halus / kedut pada wajah, membantu mengawal masalah penyakit kulit seperti psoriasis, stretchmarks dll.

BSY NONI Black Hair Magic

 

 BSY NONI Black Hair Magic - Berfungsi untuk mengatasi masalah migrain, rambut gugur, merawat uban, gatal kulit kepala & menyihatkan akar rambut, ia akan menghitamkan rambut anda dengan penggunaan kali pertama sahaja.Boleh digunakan pada bila-bila masa dan dimana sahaja, memastikan anda kelihatan muda dan berwajah baru. MEMANG PASTI & SUPERB..Cubalah anda pasti terpegun.

3 produk atas tu bab2 kecantikkan diri kan...yang ini pulak..kecantikkan 'isteri kedua' suami2 kita...hehehe...kereta daaaa....

 

BSY Water Repellent

 

Menutup lapisan atas permukaan kenderaan supaya ia licin dan tidak senang menjadi kotor. Dengan hanya menggunakan kaedah semburan ke atas kenderaan , ia berupaya mengilatkan dan menjaga permukaan kenderaan anda supaya sentiasa bersinar dan bersih dari kotoran. Ia juga boleh digunakan di cermin, bumper dan sport rim kereta. Malah ia juga boleh digunakan didinding-dinding dapur dan bilik air anda untuk mengelakkan dari kekotoran melekat ke atasnya!

 

segala testimonial dan video(untuk water repellent) ni...korang leh masuk blog http://1pitstopcenter.blogspot.com/...(blog baru jek aku siapkan...hikss)

segala pertanyaan korang boleh pergi kat bahagian komen kat produk yang korang nak tanya...nanti adik ipar aku boleh jawabkan...sebab aku hanya tolong war2kan saja...


kalau...kalaulah korang nak order kan...yang belah klang valley tu...korang boleh contact dia directly...jumpa face to face dengan dia pun boleh...prefer area shah alam la...sebab dia lecturer kat UiTM Shah Alam dan rumah pun kat S.A gak...kalau nak suruh pos pun boleh...tapi ada charge kos pos sikit la ye...:) yang area penang...insya allah boleh ambil dari aku...

so nak tau lebih lanjut...klik SINI..

khidmat pesanan adik beradik dari coretanummi...

3 coretan:

Hezesuze said...

bagus ni haruss cuba hehe

attyfir said...

bagus..leh cuba..

iklan nuff niza ni bertindih ngn entry .kalo nak mintak kty tolong leh je email kty ye..

Leader said...

Sejak ratusan tahun, ramai manusia di seluruh pelusuk dunia telah pun mengambil herba-herba terpilih untuk kesihatan mereka. Malah dizaman moden ini, ramai yang mulai sedar bahawa pengambilan makanan tambahan berasaskan herba, sayur-sayuran dan buah-buah terpilih amat baik untuk mencegah ribuan jenis penyakit berbahaya.
Malangnya, ramai dari kalangan kita tidak mampu untuk membeli barangan makanan tambahan tersebut lantaran harga yang terlalu tinggi. Untuk mengatasi masalah ini, kami di Dr.Rozza Marketing (Dr.Rozza) menyediakan rangkaian barangan makanan tambahan keperluan suami-isteri yang berkualiti dengan harga yang berpatutan.


http://www.drrozza.com/Imran