sayang korang!!!

search box

Monday, January 4, 2010

aqil...damia...bangun!!!

agak liat gak la aqil dan damia nak bangun pagi nih...sebab cuaca adalah sangat bagus tuk meneruskan tidur...:D (alangkah bagusnya kalau aku cuti ari nih...;) ) puas dok gerak 4-5 kali suruh bangun....last2 kena guna taktik...siapa bangun dulu dia menang!!! barulah aqil bangun...damia bo layannn....dok golek2 gak lagi atas tilam...

aqil dah bangun suh gi toilet mandi pun berjanggut nunggu...terpaksa aku angkat dia wat ala2 kapal terbang nak mendarat...barulah dia gelak2...kalau dah gelak2 tuh maknanya mood adalah sangat bagus ye kawan2....aku pun happy!!!

kalau dah buat ke aqil...damia pun kenalah buat benda yang sama gak...kalau tak...mau merajuk budak kecik sorang tuh...dan!!!mood damia pun sangatttt bagus pagi nih...harap2 sok lusa tulat n so on...mood adalah tip top macam nih ye anak2....mudah kerja ummi...

damia and aqil with their new uniform...

depan gate kindy...

aku lupa nak bagi camera kat cikgu nak mintak tolong ambikkan gambar damia 1st day@kindy...uhuhuh...

semoga aqil dan damia terang hati tuk menerima ilmu dari cikgu2...jangan notti2 especially damia!!!:D

start from this year...kanak2 kindy ni tidak boleh ada ujian bertulis...maka TGI akan menggunakan cara lain untuk menilai prestasi student2 TGI...details nanti aku update lain ye...info tentang ni tertinggal kat rumah lak...

0 coretan: