sayang korang!!!

search box

Monday, January 18, 2010

taman rimba teluk bahang-final part

sian orang yang tak boleh mandi tuh...kena jaga anak ye...:D

dah agak2 ramai pengunjung sampai sebab dah masuk tengahari kan...kitaorang pun bersiap2 tuk cabut...tapi...anak2 gaya cam nak duduk tinggal situ jek tau...payah tul nak ajak aqil tukar baju!!!farhan lagilah....dah salin baju nih...siap leh bukak balik n pakai baju swimming balik...:))

saidi : jom bong...kita perabihkan makanan yang ada nih...
bong : ko sorang jelah makan saidi...aku nak usha anak dara hujung sana tuh jap...
(usha smpai gigit jari tuh..) :D:D:D

mak2 dara yang masih meletuppp lagi....:))

orang baju biru hujung tuh dah cantik2 nak trus gi shopping2 tuh...;)
yang baju biru gelap tuh...balik2 rasa nak lelap jek trus...:">

ehemmm...

damia : alamak!!!hasif datang....mana satu aku nak pilih nih....mmmm...

best tul dapat gi mandi2 kat sini...toilet pun bersih...eeerrr kak intan....jom kita jadikan acara bulanan nak terjah sini???

5 coretan:

Hezesuze said...

air terjun mana tu niza??? cam besh jek yg penting ang kata toilet dia bersih kan...hehe

niza said...

kak ze...kat teluk bahang,penang...yup!!!toilet bersih...tp kena byr la masuk toilet...

atty's said...

damia pilih abg fir je lah eh ..

CintamaniszLite said...

ni kat area mana niza??
dkt ngan taman negara p.pinang tu ke??
dari parking keta..nak kena menapak tu..jauhhhh tak?? hehe

zh-ena said...

kanak2 plg suka bila jumpa air kan