sayang korang!!!

search box

Monday, January 4, 2010

perkahwinan itu...

adalah sesuatu yang indah...alangkah seronoknya bila dikenang semula saat diijab kabul...cincin disarung...bersanding...berposing2....:D tetiba terflashback plak kan....;;)

bukan ape...ni citer last 2 weeks...aku attend kenduri kawin adik member aku kat Setia Pearl Island...

member aku ni geng2 seperjuangan masa jadi komander dulu...lama tak jumpa...walaupun dia orang penang...tapi kerja kat KL...bila dia balik kampung nak jumpa aku...aku pun balik kampung gak...mujurla masa christmas tu aku tak balik kampung...dapatla berjumpa2an kejap...:D
adik dia nama rozita che wan jasmi...;)

pintu gerbang tuk para tetamu...

grand nampak suasana dia kan...

makan..makan...dan makannnn....

pengantin yang dirai....

diiringi dengan paluan kompang bersama bendahara!!!:)

ada 2 orang yang dok pegang parang keris kot bergilir2 buat cam dalam gambar tuh...motif dan adat mana aku pun tak tau...eerrr...orang penang leh tolong terangkan ke???

pengompang yang paling kecik dengan rambut yang brutal!!!!mak dia bela sejak lahir lagi kot...

bersama kips dan wife...

gift tuk tetamu...kotak putih yang ada gambar tepak sirih tuh...import dari jalan kebun,klang tuh...ada kek dalam tuh...sedap dan besar gak kek dia...

balik dari tuh terus singgah ke majlis perkahwinan lagi...tapi sekitar balik pulau jek...anak kakak yang urut aku masa kat spa dulu tuh...gambar non ado...sebab kepanasan jadi kemalasan....:D

3 coretan:

Muhamad Arif Bin Zaripin said...

amboi..wat kat hotel....mesti best...akak ni komander tentera jgk ke??barissssssssssss!!!!sedia...

niza said...

arif...ni bkn kat hotel...ala2 hotel jek...hehehe....uishhh bkn komander tentera la...komander kesatria jek...hikss...

[-suziey-] said...

pergh grand nya ceremony