sayang korang!!!

search box

Tuesday, January 5, 2010

NeW yEaR!!!

kengkonon plan sebelum tengok bunga api sempena new year tu...nak gi tengok movie citer alvin & the chipmunks...malangnya plan tak menjadi....nanti citer eh...

so malam tu kitaorang kuar dari rumah dalam kul 10 lebih semata2 nak bawak aqil dan damia tengok bunga api...jalannn ya allah!!!jemmmm gilosss....nak masuk QB tu polis tutup jalan la plak...last2 park jek keta kat tepi2 jalan tuh...berlapis2 keta kat tepi jalan tuh...

kitaorang pun tengok dari keta jek...sib baik naik citra...kuar kepala jek kat sunroof...:D

lap2 bumbung...bagi aqil duduk...bie...bila nak basuh keta tuh?? suh damia duduk skali tak nak plak dia...nurun tul gayat abie tuh...;)

terpaksalah abie dukung damia...ngadesss tul damia tuh...

kitaorang sayup2 jek dengar orang countdown....main agak2 jek aku dengan aqil kira...tak abis kira lagi dah berdentam dentum...:D

habis jek terus balik....kan aku dah kata...keluar menempuh jem bagai semata2 nak tengok bunga api jek...asalkan aqil dan damia enjoy!!!:)

2 coretan:

Muhamad Arif Bin Zaripin said...

lorrr...ciannya...tp xpe..dpt jgk kan tgk bunga api...hehehehe..

MAMASYAZA said...

sudah semestinya jem, semua owang nak bawak anak2 nengok bunga apikan...boleh tengok dari jauh pun jadila