sayang korang!!!

search box

Monday, January 18, 2010

taman rimba teluk bahang-part 2

selesai sesi menshekik....apa lagi kan...terjun!!!!anak2 dah tak hirau dah bab2 makan ni....jiwa tuh tertarik2 nak masuk dalam kolam....

kolam ni tak dalam pun...aqil pun leh diri dalam kolam nih...:D

anak dara ni ntah apa yang dia takut pun aku tak tau...kalau dalam bilik air kat rumah tuh..bukan main lagi main air...sampai sini ngeri plak dia...ke sebab air sejuk sangat....hanya dia jek yang tau sebabnya....:D

SUKA :)
VS
TAKUT:(

anak2 adalah insan2 yang sangatttttttttttttttt happy dapat bermain dalam air...nak2 bila jumpa kawan2 kan...lagilah syok dorang...

orang 'paling awal' sampai...;;)

hasif mula2 jek takut...dah lama2 dok berendam jek dia dalam tuh...B-)

damia kesejukkan...tapi masih mampu memberi senyuman...

anak saperlah yang masam mencuka nih???;) puaslah ibu dia dok menjerit kat blakang suh senyum...tetap anis wat muka 'ader aku kesah'...

ya allah!!!suami siapa yang wak aksi terjun camni???klu masuk acara terjun tuh...confirm no last2 milik dia...:))

haikal cuba meniru aksi ayah dia tadi...opss!!!alamak!!!terbocor identiti la plak....L-)

aqil pun tak mau ketinggalan wat aksi terjun...abie...ready...1!!!2!!!3!!!

yeaaahhh!!!!

dah puas berendam...sesi menangkap ikan plak...

hasil tangkapan...goreng pun sodap!!!

sesi mandi manda diselangseli dengan sesi 'isi minyak'....ntah baper trip kiteorang dok ulang alik makan...cam la aku ni beria sangat mandi..;) nak buat caner kan...anak dara i tuh...sungguh jeles kalau i nak berendam gak...salahkan damia!!!:)

3 coretan:

myfr3ak said...

wah, ni yg buat rindu nak balik penang! Dulu slalu ja naik moto ke taman rimba lalu kot bukit teluk bahang (al-maklumlah, saya orang balik pulau) ramai-ramai. Memang happening!

Sekarang ni? Hanya tinggal kenangan - macam lagu Saleem. Semakin meningkat usia kita, semakin ramai sahabat yang meninggalkan kita.

niza said...

myfr3ak...kata org blk pulau...pastu x blk sini ke??klu blk leh la gi...

Yan said...

anak2 ngan bapak2 je ke mandi??? mak2 tak kelihatan pun??