sayang korang!!!

search box

Friday, January 29, 2010

boss kecik

memang ambik kesempatan tau damia nih….mentang2 tangan sedang bertiub semua kan…nak gi jalan2 dalam area bilik tuh…abang kena mengekor jek mana dia gi sebab abang jadi tukang tolak drip tuh…kadang dia sajer jek jalan laju2…terkejar2 abang nolak benda tuh…abang takut jarum kat tangan damia gerak…:D sayang tul abang ke damia…

27012010(004)

sedang membuli aqil…:)

28012010(002)

kena tarik sendiri ke???sian dia…abang tak sampai lagi…kenalah wat sindiri kannn…

malam tadi…aqil dengan tiba2 mencium pipi damia tanpa disuruh…bila dia perasan yang aku tengah tengok dia….terus dia rasa malu gitu…;)

4 coretan:

Hezesuze said...

mmg kekadang kita sronok tgok anak2 men same2 kan...smpai kekadang terharu dibuatnye....hukhuk

Sidratul Muntaha said...

sweet...
agak - agak aqil aku pun buat gitu atk esok time adik dia dah kuar nnti?!
skunk ni pun sibuk duk cium perut aku n pggil 'adik!adik!'

Farra Dhelina said...

ksh seorg abg kpda adknya.. ;)

atty's said...

AQIL IS GUD BROTHER..