sayang korang!!!

search box

Friday, November 13, 2009

aladdin the musical

nampak kad jemputan tuh??yiihhaaa...hari ahad ni...bertempat di BayView Hotel...kul 2 ptg...Tadika Gemilang Intelek akan mengadakan Majlis Konvokesyen & Anugerah Cemerlang 2009...kita nantikan persembahan Aladdin The Musical dari student2 TGI...aqil akan terlibat dalam tarian...tarian....eerrrr...tarian...jap!!aku ketuk kepala...adeeiii...tak leh nak ingat lak...tarian padang pasir kot...eh..ntahla...siyes tak ingat...tak perlah...ahad nanti kita tengok...eh silap...aku jek...korang tak leh...:D

ahad pagi sebelum kul 9 dah kena hantar aqil gi kindy...dorg akan bertolak awal ke hotel...tuk preparation segala bagai kan...aku,bie n damia akan nyusul kemudian...bie...kita gi tengok wayang nak??tapi damia caner???eerr...kita hantar skali la damia ke cikgu....:)) abis cikgu tak leh wat kerja kang...:D tak pun kita main bowling nak???*kenyit2 mata*

2 coretan:

atty's said...

fir pun nak konvo dah..

MiJa said...

menarik nyer!konvo ok!!!