sayang korang!!!

search box

Monday, November 9, 2009

padan muka...

inilah rupa budak yang baru kena tenungan tajam menikam kalbu dari ummi dia...gara2 berjuta2 kali ummi dia dok larang...tak mau dengar...haa hambik!!! baru nak dengar kan..:D tu pun dia balas gak tau tenungan aku tuh...leh tahan gak lama...masa ni dia ala2 dah kalah gitu....:))

tenungan tajam aku kali ni berjaya!!!sukerrrr aku!!!;) slalu fail jek...:(

ehh...tenungan ke renungan ye...konpius lak aku...hikss...

9 coretan:

shakeymirza said...

alahai comey je dia kena renung....

Mummy Dasy said...

ALOLO muke sedey

zh-ena said...

hhehehehehe muka sedey jea tu

atty's said...

alor ciannya .dia..

mama uzma said...

hihi...
main tenung2 lak dia yee...
ala2 membalas balik lah tu ekk

nasazfrog... said...

alorr comelnya dia.. nape tu agaknya dia tenung sebegitu rupa.. hihihihi sis..?

el said...

hahahaha ada plak games tenung merenung ni
comel jer damia wat gitu

mamamiera said...

salah la..
jelingan..
weh.. same jek perangai dia dgn miera haku.. kite marah / larang itu ini, d buatnye juge.. dah jerit2 p0n, buat juge.
last kali kasik jeling, hah dia p0n jeling.. d sbbkan jeling dia tu menjadik, same plak ngan jeling kite tu yg buat haku ketawa x jadi nk marah..
same lah haku ngan ko.. slalu tahan2 nk gelak.. bile dia same jeling..
budak2 skrg cpt sgt meniru org tua ye!!

Marsha~ said...

woaaahh.. lawan tenung ni... mcm cobra dah ni.. hehehe