sayang korang!!!

search box

Wednesday, November 18, 2009

TGI's Graduation Day 2009-part 3

sebelum aladdin the musical start...penyampaian sijil tamat bacaan fonetik bacalah anakku n read easy...tuk age aqil...aku rasa bukan abis 1 set tuh...tak silap aku sampai buku 3 kot...aqil hanya tamat bacalah anakku jek...read easy tak tamat lagi...

masa ni aku tak tau pun aqil akan naik atas stage...sebab baca list2 yang cikgu bagi dlm aturcara majlis tuh...tak ada pun nama aqil...aku pun masa ni tak tahan nak tencing...kuarla dari ballroom tuh carik toilet...pastu teacher meena,cikgu kelas aqil tahan aku...dia cakap cepat sket...aqil nak ambik hadiah ni....aku pun ha??ye ke??jap2...cepat2 gi membuang...tapi tak dapat tengok gak sebab nama aqil 1st skali...

aqil ambik hadiah...blum habis 1 set maka dapat hadiah jek...blum boleh dapat sijil...;)

dapat hadiah buku ben10...buku ni sebenarnya dalam bekas yang siap ada mangga n kunci tuh...tapi biasalah kan...aqil dapat adik yang brutal...habis jahanam...sekejapan sajer...tu pun puas aqil mempertahankan buku dia...tak berjaya!!!smpai aqil cakap tak pelah...tapi buku abang adik jangan rosakkan...

dah habis penyampaian hadiah dan sijil tuh...ada lagi penyampaian hadiah sebagai penghargaan kepada ibu bapa yang banyak berkorban masa dan tenaga setiap kali TGI menganjurkan apa2 program...terima kasih pada mereka...

bermulalah pengembaraan fantasi aladdin bersama puteri jasmin...
di padang pasir...terdapat sekumpulan anak2 umur 4 tahun sedang menari2....

tarian nilah yang dia dok hari2 menari kat rumah sambil menyanyi2 yang aku tak paham sebutir perkataan pun...eh ader2!!!aladdinnn...aladdinnnnn....tu jek...:D damia bila abang nari yg ni...dia pun nari gak!!!nari lagu gajah...gajah hidung panjang...gajah bla bla bla....:) sabar ye damia...tahun depan damia pun akan nari sama gak...

aladdin dan puteri jasmin...yang kelakarnye kan...aladdin ni aladdin versi utara!!!abis kuar loghat penang dia....:)):))

jin lampu!!!jin yang banyak membantu aladdin...abis hijau muka dia...:D

persembahan aladdin the musical diberhentikan seketika tuk menjamu selera....

aku ambik yang ringan2 jek...:D ader mihun...nasi goreng...damia suka nasi goreng tuh...makanan dia not bad...banyakkkk...macam2 ada...pastu aku nampak kawan bie ada ambik tart...aku ingat cheese tart la...suh bie gi ambik...skali isi dia kelapa daaa...trus balance tu aku suap ke bie...:D

sambungan aladdin the musical jap2 lg ye...

0 coretan: