sayang korang!!!

search box

Monday, November 23, 2009

menuju

ke destinasi tuk menshekik...:D

skali lagi...kami ke sini....

medan selera sg burong...dekat ngn pasar nelayan...

pemandangan sepanjang ke pasar nelayan...

sawah padi yang sedang menghijau....

pokok2 kelapa di tepi2 sungai...

oh ye..jalan dia muat untuk sebijik kereta jek ye...klu selisih tuh..pandai2la bertolak ansur...dan ramah2kanlah tangan tuh dengan mengangkat tangan...(ramai yang kiteorang jumpa...kita punyalah bagi dia jalan...kita yang angkat tangan...orang tuh leh wat tak tau jek...manusia2!!!)

sudah hampir ke hentian bot2 nelayan...

dan yang penting...sudah sampai ke destinasi yang patut dituju....:D

maggi goreng untuk aku...tapi dibedal 90% oleh aqil dan damia...:( ;)

mee goreng 99% hak milik bie...1% tu sesuap masuk mulut aku...

kali ni datang...udang leh tahan besar2...wpun hanya 2 ekor udang sajer...tapi berbaloilah kan dengan harga RM3 jek...sedappp!!!

balik umah...aku lapar lagi...goreng lak kepok lekor sambil tengok keputusan sehati berdansa...:D

11 coretan:

sis_nita said...

ko lek kampung ke..?

dah cuti rayer aji ke..?

pehhh.. cantikkk view kat kampung..

:)

Drama Mama said...

saya sangat terliur tengok mee goreng dan maggi goreng tu. sedapnyaaa..udang..perghhh

ibu_umairah said...

sedap betul lah tengok makanan itu!!!lapar sekejap di buatnya

Hezesuze said...

pergghh besonye udang...hehe

el said...

wahhh pg2 tgk itu mee grg sgt lapar lor
udang2 pun npk fresh
bila mau banjer aku kat situ
hiksss

niza said...

kak nita...kamis pas keje baru blk kak...

niza said...

drama mama...sila2 lah terliur...hehehe...

niza said...

ibu umairah...sy tgk pun jd lapar gak...tertelan2 air liur nih...uhuhu...

niza said...

kak ze...kali ni mmg beso udang dia....

niza said...

el..ko dtg sini leh la aku bwk ko gi mkn sini...

farish H said...

cdapnyaa kak