sayang korang!!!

search box

Tuesday, April 28, 2009

alhamdulillah

sejuk rasa usus perut,anak tekak,gegendang telinga,jari hantu sumelah bile tgk nih....

eh eh!!!silap lak...terliur dah ke??hikhik...nak teh ais ni mintak ngn cik adik teh ais tu ye...sy ambik gmbr teh ais ni ye dik...maceh...hehe..

yg ni sebenarnyer....

bila bilal tu ke kanan..dia pun ke kanan...

bila bilal tu ke kiri..cpt2 dia tukar posisi...
bilal pejam mata dia pun x ketinggalan pejam gak...menghayati katanyer...

damia lak bila nmpk ummi pakai telekung nak sembahyang...dia pun cpt2 ambik kain napkin...gi ke abie...nak cam ummi...

nilah hasilnyer...alamak!!nmpk hingus lak...kehkeh...

ader x telekung tuk bdk2 umur 3-4 thn nih??klu korg ader jual or terjumpa kat maner2...gitau eh...nak beli tuk damia...sian dia guna napkin jek...uhuhu...

ummi sentiasa berdoa agar anak2 ummi menjadi seorg anak yg soleh n solehah...amin...

18 coretan:

CuTeMiUt78 said...

alhamdulilah.. semoga menjadi anak yg soleh & solehah.. kat tmpt akak ada jual telekung utk bebudak ni.. siap ada saiz bagai.. nak ke.. klu nak nnti akak belikan..

[-suziey-] said...

insyaAllah..jd ank soleh dan solehah...\
erkkk menggigil tgk air teh ais tu..tp nmpk cam nescafe:P

moMmY miMiL said...

smoga jdk anak2 yg soleh n solehah..Amin..

tgh dok usha nk carik telekung utk my doter la..hihi..

CoNniE said...

kite pon tgh cari telekung utk bdk kecik, blom trjumpa lagi, rasenyer kalao kt jln TAR mesti ade kot..

Fara_Adura said...

Wahh..sejuk perot omak eh tengok anak2 yang soleh/ah itu..aminn..moga termakbul yer..

Comel jer tengok keletah anak2 akak..:D

Yan said...

ko belikan tudung ekin ah tuk dia.. ekekeke...


eh takde lg ke kengkawan yg jd blogger?

niza said...

kak rina~wahh!!!dah tau nama trus ku pgl...hehehe...saiz tuk damia ader??baper hengget kak??

suziey~amin...ntah...kidnap gmbr tu dr rumah tehais...hehe...

mommy mimil~aminnn...jom kite carik...

connie~tiap kali blk klang ntah bile la nak jejak kat TAR tu...uhuhuh..

fara~aminnn...hehehe..maceh...suker gak tgk keletah sofea...pakai tudung comel jek..

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Waa... Bangga mamam & babah kalau dpt anak cam gini!! Hope berterusan lah yer...

momguess said...

aminnnn
insyallah jadik ank yg soleh n solehah
teh air tu npk cam sodap jer

niza said...

mama~hrp2 camtulah...

yan~ader dah tudung tuk bdk2 tuh...tp dia xnak pakai yg tuh...apsal ntah...
kwn2 lain??cam xder jek...dorg x setegar kite kot...ekekeke....

momguess~aminn...tulah...smpai sy pun cam tingin nak minum...smpai kedai tgk kopi ais lak cam sedap...hehe..

CaMaRPuTiH said...

xyahla ckp sejuk perut ibu yg ngandung.. acha yg nengok nih pn sejuk perut tau.. nengok teh ais tuh pn sejuk perut. sib baik n minum teh.

luv u niza!!! mekacih bebyk yer. nnt tumpang tong sampah awak lg yer.

diniedinar said...

niza.., telekung utk bdk ada byk. cari la kat tmpt2 jual tudung, jubah, brg2 nak ke Mekah.. aritu belikan Alya siap ada beg comei gambar barbie. yg mcm tu ada size s,m,l... murah je dlm rm15 utk xl. telekung dia siap ada lace bunga2 lg

niza said...

cha~meh nak rasa perut tu sejuk ke x...hehehe...tong sampahku sentiasa terbukak cha...hahahahaa...

kak dinie~awl thn baru ni gi kelantan x jumpe tuk bdk2...neway..thanks ye kak...muaahh

mummYaeesh said...

damia & senyuman ubat gigi!woohoo..

kat masjid india mesti ada kot..tp besar sket la..mayb utk yg 9thn..tak pun p upah taylor yerk..

niza said...

watie~thanks!!

bondaqeem said...

memang sejuk segala la tgk telatah anak2 tuh!.. semoga kekal dan maintain hingga akhir hayat..

niza said...

bondaqeem...amin...

kin hashim said...

semoga jadi anak yg soleh dan solehah...amiin :).

niza, telekung budak kecik? cuba tgk kat mydin. Dulu, sblm dtg sini (thn 2006)k kin ada belikan telekung kecik utk huda kat mydin. Tu kat mydin kuantan, mydin lain tak tau la. Atau pun tak tau la plak kalau mydin dah tak jual lagi telekung budak kecik :).