sayang korang!!!

search box

Thursday, April 9, 2009

luka berdarah..

saper yg luka berdarah nih???saspen2...meh tgk...

.

..

...

....

.....

......

.......tu dia!!!!


masa kejadian ummi dlm bilik...abie ader jek dok luar tu tgk tv...tiba2 ummi dgr aqil nangis...dok pgl ummi...ummi...ummi lak wat x lyn jelah...sah2 abie ader kan...pastu aqil masuk bilik ckp ummi...darah!!! terkejut ummi...ummi tny kena ape??pastu aqil tunjuk mainan dia...abie ckp dia main pusing2 terkena mulut dia...ummi pun gi basuh n buh minyak gamat kat mulut dia...pastu ummi tny aqil...nak gi spital x??nak tau aqil ckp ape...nak!!!pastu ummi tny aqil dok spital saper nak jaga??ummi xnak jaga...pastu aqil sambung nangis ckp..ummi la jaga!!!uhuhuhhu...dia ingt best sgt ke dok spital tuh...ummi x suka dok spital tau!!!x sakit leh jd sakit...

sib baik la kejap jek dia nangis...aqil ni klu ummi yg pujuk or ckp ngn dia...dia ikut gak la ape ummi ckp...tp kena berlembut ckp ngn dia baru dia ikut...tp klu abie yg ckp....hehehehe...xder nyer dia nak dgr...ekekeke...well...muahaha....

14 coretan:

shi3la said...

cian plak haku nengok aqil nanges cenggitu...

wehhh ko kannn memanglaaaa..anak nanges pon leh nyempat snap gambor lagikk kannn...

bondaqeem said...

shiannya aqil.. berdarah..
boy mesti strong kan.. moga cpt sembuh..

sis_nita said...

alahai.. ciannyerrr.. tapi kan.. tetap comey..

sis_nita said...

akak follow ehhh.. ko tak bagikk pon akak follow gak blog ko..

Mama_Aqish said...

la sian Aqil...tapi aqil kuatkan nangis kejap je...good boy...

niza said...

shiela~hahaha...bab2 ni aku ingtla nak ambik gmbr..tp klu bab mknn dpn mata aku slalu lupe nak ambik gmbr...hikhik...
pas aku snap gmbr dia..dia trus benti nangis sebok nak tgk gmbr dia tu tau...pastu dia sindri ckp..masuk blog...wakaka...skang ni pantang aku ambik gmbr...aqil mesti ckp nak masuk blog...see..anak saperkah itew??kekeke..

bondaqeem~luka sket jek mulut sy unty...maceh ye unty...hehehe...

kak nita~saper comel???sy??wat susah2 jek akak nih...kakakaka...
sila2 kak follow sy...sy sker!!!hikhik..

mama aqish~aqil mmg good boy..aqil mkn nasik bnyk...aqil jd kuat...hehe..

suhaila-ab said...

kesian nya...nasib baik tak kena kat mata...salam kenal...

neezareef said...

lololo cian...smpai bedarah

CoNniE said...

erkk... nsb baik tak teruk sgt... cian dier... Sya sya pon penah jatuh berdarah2 molot nyer..

tehais said...

Cian dia.Truk jugak nmpaknya darah tu..huhu

[-suziey-] said...

ler byknye darah...kalu sy pitam dh tu..ekekek:D
ler slalunya bdk tkt nk g spital..haha:p

niza said...

suhaila~tulah...bdk2 kan...bergurau maner nak tau jaga diri...salam perkenalan...

neeza~masa umur sethn lbh dahi berdarah...ni 3 thn lbh..mulut lak.. :D

connie~tulah..sib baik x cedera parah..hehe...

tehais~x truk sgt...luka sket jek..hikhik...darah tu sajer jek nak kuar lbh2...hehe..

suziey~pitam tgk darah ye...hehe..dia nak dok spital agaknyer sbb masa damia dok spital setiap kali dia dtg tgk damia dia dpt beli mainan...mainan yg dia main smpai darah tu pun beli kat spital la...:D

~~zuraiwan~~ said...

tu err,,,ganasnya main...hahaha. sian dia.

kin hashim said...

la...siannya aqil..camane boleh darah sampai gitu sekali?