sayang korang!!!

search box

Wednesday, April 8, 2009

kempiskan poket

ceehhh tajuk...ye ye jek...hikhik...ari ahad tu pas zohor...kiteorg kuar gi kempiskan poket..perut x kempis2 gak...uhuhu...sebelum gi jenjln...kite bergmbr dulu ye...aqil n damia jek...ummi n abie malu nak interprem...ekeke...

memula gi jumpe seseorg nih...abie la yg jumpe...sbb dia nak beli brg dia kan...nak tau brg ape abie beli smpai rm 132.70!!!brg nyer kecik jek....

toner mata dr permata hijrah...abie klu bleh xnak pakai spek dah...sbb ape tau...sbb spek abie dah 2 kali rasanyer patah...leh dikatakan setiap thn berganti spek...yg baru ni ari sabtu lps patah lg...dah abie tu tido ltk spek merata2 kan...ummi bgn spt biasa kejutkan abie...pastu nak gerak gi dapur...nilah pempuan kan...celik jek mata trus ke dapur...hehe...ok sambung...dah mata ummi kan kat muka kan...kat kaki xder mata...nak xnak ummi pun terpijak la spek abie tu...smpai patah u batang dia!!!ke ummi yg berat??uhuhu...trus ummi jerit!!!bie..spek patah!!! dgn kelajuan 260km/second abie bgn...slalu payah tul nak suh bgn...bgn2 jek trus tgk spek dia...ummi pun menyerahkan telinga ummi ke abie dlm keadaan terpaksa...uhuhuhuh..sakit wooo...pagi2 buta ku dah kena bebel...berlendir telinga ummi... *sob*sob*sob*... doa2kan pas abie guna toner ni...mata abie kembali terang!!!amin...
ayah ngah...ayah long ader projek nak diskas...hikhik..

tgkla troley kat tesco ni...ader 2 tmpt duduk tuk bdk2...1st time jumpe nih...pastu jln2 kat tesco x jumpe pun org yg troley sama cam ni...huishhh bangga2!!!ekekee...
gi tesco ni asal nak cari susu aqil n damia...tp spt biasa sambar benda2 yg xder dlm list...ampun bie!!!nak tau x...nak xnak korg kena baca gak kan...hehehe..leh x kering kontang susu dumex dugro 3+ perisa asli ni kat tesco!!!how come???pelik sungguh...mesti dorg nak ltk stok baru yg harga pun baru...either makin murah or mhl...biasala kan...dah la kuar2 dr tesco tu hujan punyelah lebat...disebbkan abie x pakai spek..maka ummi terpaksa drive...uhuhu...ku x suka!!!dahla hari2 kena drive gi keje...uhuhuh...
pastu gi lak tesco extra...dgn harapan aderla w/pun hati ni rasa cam tipis jek...huh!!sama gak kering kontang!!!uishhh..buang masa tul...disbbkan stok kat umah pun dah kering kontang...kenalah gak gi giant plak...alhamdulillah kat giant ader...tgh promotion lak tuh...rm18.79 jek...murah2...ader hikmah disetiap kejadian tu kan...sbb kat tesco harga dia rm22...rm3 beza woooo...sambar 6 paket sajer...sbb dia dah limit 3 paket tuk sorg...6 paket ni pun rasanyer thn 2 minggu lbh jek nih...aqil n damia ni kuat sgt minum susu!!ikut pangai saper la ni...:D kuar dr giant trus blk...tp aqil dah sibuk lapar2 nih...maka kami pun pergi la ke kedai makan area rumah sajer...nilah yg kami order... abis diet abie!!kehkeh...


sementara nunggu mknn...aqil n damia bermesra2an ngn anak tokeh kedai...sebuk nak baby2..

nak suh ummi ngandung la tu....ku dah bleh baca isi hati korang....hahhaha...klu ader rezeki alhamdulillah...klu x tunggu jelah ye....2-3 thn akan dtg ke...hikhik...

9 coretan:

cendawanintim said...

alahaiiii, tomeinyer pose dak kecik tuh!!

IeDa said...

tya sket..toner mata tu cam contact lens ker??? or cam eye mo tu..mmg mata terang la ek??x yah pakai spek..

Mama_Aqish said...

he..he...abang ngan kakak dah tak sabo nak adeq la tu...moga2 ada rezeki menambahkan anak...

CaMaRPuTiH said...

niza, bkn 'batang' yg patah la tp 'tangkai' kasi manis sket ayat tu weh. hehehe...

camner la acha kalo anak dah 2 sok kan? nan seorang ini pun x terlayan!

en.hubby kita lama dah x pakai spek. dia lg suker pakai lense lg senang. tiap kali pakai spek ble dgrla dia dok memekak dgn si dara ku itu sbb si dara suker kaco spek daddy nyer.

~~zuraiwan~~ said...

permata hijrah tu mmg duk nk cari...sbb nk bg ke abah ku..ada yg harga rm 50 lebih kan..

[-suziey-] said...

hahaha..ngapenye damia buat mulut cenggituh..ekekek:D
niza, aah la first time nengok troli ade 2 sit..
uish giler byk nasi goreng tuh..murah rezeki tokey kedai..ekeek:D
tom yam itu sedappppp:p

niza said...

cendawanintim~skang ni dia mmg sker sgt wat molot camtu bila suh senyum...hehe..

ieda~toner mata tu cam eye mo..insya allah lama2 nnti xyah pakai spek...hubby pun baru jek try...

mama aqish~hahaha...klu bleh nak tunggu damia free diapers sepenuhnye baru leh pk nak adik...tp klu dah rezeki awal...ku pun suka...hehe..

acha~ekekeke...ku taip ape yg terpk jek...
dah ader anak 2 n lbh nnti baru terasa kesabaran tu tercabar..hikhik..hubby x suka pakai lens...

zura...dorg biasa suggest 3 botol ni skali...mmg ader sebotol rm59.90..

suziey~tu lah damia bile suh senyum..cam x ikhlas jek...hikhik..

shi3la said...

ehhh yer ker..ohhhh camtu yerk...wahhh dasatnyerrr...permata hijrah tuhh mempunyai fungsi yg amat baik sekali kannn..diyer cam cantact lens ker..ker cam mata palsu tue ker...ker aper ker

*siler bacer ngan raser jakun didada yerk..*

niza said...

sheila...aku tgh membacanyer sambil membayangkan ko tgh jakun...kakaka..
dia cam eye mo..main titik2 jek kat mata...tp wat permulaan kena buat 5 kali sehari semalam...setiap botol tu kena titik 3 kali klu x silap...pastu urut2...gitula lbh kurang...