sayang korang!!!

search box

Monday, April 13, 2009

ape tuh??

ape tuh ape??tag daaaa...hikhik...dr saper???dr GIE!!!grrrgrr...jumpe gathering nnti ku geget2 jarimu itew... :D
pastu si shiela pun gatal gak nak tag haku...baik shiela...haku buh dua2 skali..mmg aku dah plan nak buh dua2 anak haku...klu ader 10 sok...seploh2 aku buh...juling mata ko nak baca nnti...kehkeh...
tapikan....seblm nak meneruskan tag ni...ni nak gtau citer sedih...gmbr2 aqil n damia dr 1st day lahir dedulu save kat pc...skali kan...hardisk rosak!!!!!sadissss tul...x taula dpt diselamatkan ke x gmbr2 tu...ayah cik...pe citer ye gmbr2 tuh??uhuhuu...ni pun gmbr yg ader sbb penah save dlm yahoogroups komander...jd tag ni x memenuhi sepenuhnya ye...

1) Letakkan Gambar Anak yg baru lahir. Gambar kalo boleh mestilah gambar yang msh dalam wad maknanya gambar anak hari PERTAMA.

ni aqil dah kat umah nek wan...masa ni aqil baru berumur 6 ari...okla tu kan...hehehe...tgk...dah pandai dah senyum2...


2) Letakkan butir ini :

Nama penuh : MUHAMMAD AQIL FARIHIN BIN AZMAN

Nama Panggilan : AQIL

Jantina : LELAKI

Tarikh Lahir : 01 July 2005

Tempat Lahir : Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang

Berat lahir : 3.4 kg

Cara Kelahiran : C-SECT

Last sekali... apakah harapan korang pada anak ini.. dan korang nak anak ini jadi apa besar nnt... dan KENAPA..?
harapan kami pada aqil agar dia menjadi seorang anak dan hamba Allah yg setiap masa mengikuti perintahNya...ummi n abie harap aqil berjaya dlm ape jua bidang yg aqil ceburi bila besar nnti...yg penting jgn lupe doakan kesejahteraan abie n ummi...aqil jaga adik(s) tau!!!

memandangkan ummi ader 2 org anak...maka ummi gandakan tag ni ye...kang kecik ati lak damia kan...hehehe...

1) Letakkan Gambar Anak yg baru lahir. Gambar kalo boleh mestilah gambar yang msh dalam wad maknanya gambar anak hari PERTAMA.

ni lak damia baru berumur 2 hari...masa ni kat spital lg rasanyer...tembam kan....
kuar jek damia nurse trus ckp...tembamnyer dia!!!!hehehe..


2) Letakkan butir ini :

Nama penuh : NUR DAMIA HARISA BINTI AZMAN

Nama Panggilan : DAMIA

Jantina : PEREMPUAN

Tarikh Lahir : 13 August 2006

Tempat Lahir : Hospital Bersalin Pulau Pinang

Berat lahir : 3.24 kg

Cara Kelahiran : NORMAL

Last sekali... apakah harapan korang pada anak ini.. dan korang nak anak ini jadi apa besar nnt... dan KENAPA..?
harapan abie dan ummi sama cam harapan abie dan ummi pd aqil...yg penting damia wajib jaga maruah peribadi seorang muslimah...ummi sentiasa memberi restu atas ape sahaja yg damia ceburi bila dewasa nnti...asalkan ia tidak bertentangan dgn ajaran Nabi Muhammad s.a.w...

Orang yang aku Nak Tag :
sesaper yg sudi...

11 coretan:

neezareef said...

sorang csect sorang normal ek...janji selamat kan

niza said...

aah...alhamdulillah...

FRB said...

btul ckp nurse tu.. tembam btul. putih plak tu

[-suziey-] said...

aqil n damia muka sepesen je mase baby..bulat n putih melepak ;)

sis_nita said...

insyaallah.. kita sebagai ibu mmg mendoakan yang terbaik tuk anak2 kita..

niza said...

frb~bila dah besar...x gemuk pun...uhuhuh

suziey~kilang n acuan yg sama...hahahaa...

kak nita~amin kak...

CaMaRPuTiH said...

niza.. setahun sorang ghupernya yer. hehehe...sgt produktif itu masa. so bila lg the next? hehehe....

tHrEE oF us said...

pandainye aqil senyum......

damia tembam! cute!

niza said...

acha~ssshhhh!!!hahahaa...wait till the next episode...muahahaa...

cik jeela~hehehe...

shi3la said...

hakhakhakk...nasib ko buat..wehhh damia tembam tul pipinyer..eii gerammm..

niza said...

shiela~tambam sgt masa tuh...haku pun geram!!!hikhik..