sayang korang!!!

search box

Friday, April 17, 2009

geram ke???

pada suatu hari yg cuacanyer sudah bertukar mlm...
ader seorg anak kecil sedang asyik bermain bersama2 dengan abangnyer...
sedang bersyok2 main...tiba2 si abang meraung...
si abang pun pergi mengadu kepada omaknyer yg dia kena gigit dgn adiknyer...
omaknyer yg sgt geram mendengar luahan hati si abang...
trus pergi ke adiknyer sambil menyinsing lengan baju acah jek....
kuarla segala amarah omaknyer nih...

kenapa gigit abang???kan ummi dah ckp bnyk kali...jgn gigit2 abang!!!damia nak kena pukul ngn ummi ye??biasa dia ye...main gigit2 abang...bla..bla...bla...

si adik mencebik nak menangis...tetapi dia cuba menahan dr gugurnyer air mata itu...bile omaknyer tenung mata si adik ni...tenungan omaknyer berbalas...

geram ngn ummi ke damia ooiiiii....
ummi x takut pun ngn tenungan bls damia tuh...*sambil jelir2 lidah*

10 coretan:

[-suziey-] said...

hahahaaa...cewah..konon jelingn tajam sbb marahkan ummi nye la tuh..ekke;D

niza said...

hahaha...tulah...cam la ummi dia ni gerun tgk!!!

CoNniE said...

owwwhw.... sgt garang lah kamu Damia.. takuts.. heheheh...

tHrEE oF us said...

huu~~bahye tu men jeling²..

niza said...

connie~hhahaa..bdk kecik ni mmg garang sket...ikut suka dia nak marah org....

cik jeela~mmg bahaya..leh membuat thp pemanasan global meningkat!!!ekekeh..

neezareef said...

ganas adik ya..gigit2 abg...hahahaha...

sis_nita said...

jelingan meracun sukma ummi tak tu.. pehhh.. TAJAM MENIKAM weiii..

MaMaQaYPo FaMiLy said...

uik.. anak dara ni ikut pangai siapa garang2 ni? hihik.. opssss... larikkkk!!!

niza said...

neeza~tulah...dia ngn abg jek dok gigit2...kdg tny gak cikgu dia...kat nursery ader x dia gigit2 anak org kan..takut la gak...cikgu ckp xder pun...baik jek dia...ngn abg dia jelah dok gigit2...

kak nita~leh tembus smpai ke blakang tu kak...hehe...

mama~eerrkkk uuukkk mmmmmmm...hahaha...sy x berslh..sy x ajar pun dia garang2!!!hikhik..

mummYaeesh said...

uiks..suka main geget2 yer.. nape u tak siasat awatnye dia geget kot aqil yg nyakat dulu kot!