sayang korang!!!

search box

Thursday, April 23, 2009

well....

dpt email ni lama dah....tajuk email dia are women born this way??
meh layan...

video

ape kata korang??

bagi sy lak...eerrmmm...pempuan ni bebel bkn sesajer suka hati nak bebel...dah klu hubby/anak2 tu wat slh kan...ckp skali dua kali wat x layan jek...haaa!!!ambik la berbakul2 ckp maknyer tuh..padan muka!! pastu cop maknyer kuat bebel..ader ke patut??!!!x patut!!!x patut!!!
kami kaum pempuan ni x suker tau nak bebel2....kami ni jenis x main la nak pendam2...luahkan jek...so anak2...dgr jelah ye..melawan derhaka nnti!!!tp klu bebel ke suami tu derhaka x??uhuhuh...
weiii..lelaki pun ader yg kuat bebel gak tau!!!!elllehhhh bkn pempuan jek...kan??kan???xnak kalah gak tuh...hikhik...tp kan...suami derhaka ke isteri aci x??? :D

7 coretan:

diniedinar said...

budak ni dah besar sok mesti bernanaahhh.... tinge husban & anak2 dia kena bebel :D

[-suziey-] said...

setuju ngn niza..pompuan kaki bebel manis je nampk..tp kalu laki kaki bebel..oh noooo....agk janggal disitu..ekeke:D

sis_nita said...

tu lerr kita ni kanss.. tak bebel kang, anak2 tak jadikk manusia soleh dan solehah.. kita bebel, di salah erti lak..

tapi kita kena bangga gak nehh sbb SYURGA DI TELAPAK KAKI IBU..

niza said...

kak dinie~hahahahaha....kecik2 dah nunjuk tahap kebebelan dia kan...

suziey~pempuan bebel ni kan slh 1 keistimewaan dia...ngehngeh...

kak nita~btul2!!!!

Noy said...

for noy lak...hubby yg rajin membebel..noy jenis yg pendam..am i the man of the house?hehe

mummYaeesh said...

ala comeynye..rasa nak ramas2 mulut dia tu!whoops..

nag tu kan best!bkn nye ape kita cuma berkata2 berulang kali tanpa henti jerk..ape masalah!woohoo..

sbb tu possibility pompuan dpt sakit jantung jauh lebih rendah dari lelaki..kita sume main boh jerk..lelaki ni lbh byk pendam!woohoo..

niza said...

noy~noy..cam sama jek...tp bile sy dah start bebel...berkait2 sume...kehkeh...nasibla!!!

watie~bagus gak bila org lelaki ni pendam2...kang dua2 dok bebel...haru biru weiii...hahaa..