sayang korang!!!

search box

Thursday, April 16, 2009

awards lg...

ni lak awards2 dr neeza, azure n kty....x lupa gak dr mummy dasy...dan jugak dr kak kin...
i loveeeeeeeeeee urs blog toooo triiii forrrrr...


So here's the rule :So here's the rule :
1. The winner can put the logo on his/her awesome blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of those you’ve nominated!


1. Letakkan logo award ini di blog anda.
2. Anugerahkan award ini kepada 10 blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.
3. Pastikan anda menyatakan penghargaan anda melalui 'backlink' blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.
4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.
5. Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini.

ni lak dr little sweet sis,lead..thanks dear!!

yang ni lak dr Gie...thanks a lot gie...ni pun mummy dasy bg gak...thanks!!!
kpd uols semua...semoga perhubungan kite di alam maya ni akan berkekalan buat selamanyer....
terima kasih kerana sudi menjengah blog sy...dan semestinya sy juga suka bangatttt menjengah blog korg semua...

maka...awards2 ni sy nak dedicate kpd kesemua yg mengunjungi blog sy!!!!thanks a lot for being my fren...
p/s~maner yg dah dpt tu klu nak gantung lg skali pun xper...wat penuh dinding umah...hikhik..

6 coretan:

neezareef said...

taun ni murah rezeki dilimpahi award

niza said...

tulah...meriah sungguh!!!

sis_nita said...

pehhhh.. masyukkkk ni dik oiii..

Gieyana said...

Sama2..friendship 4ever..hehehe..

niza said...

kak nita~naper xder org nak bg duit ekk???baru btul2 masyuk kak...hehe..

gie~yeahh!!!frenship never end!!

leadleedeea said...

hehe...welcome..nnti klau ader award kite kasik lg yek?