sayang korang!!!

search box

Thursday, May 14, 2009

cat baru..

ni gara2 terjebak ngn kak ima la nih...ku tgk dia cat umah baru ku pun tingin gak...dia punye hampir2 jahanam...haku punye pun hampir gak...tgk kak...adikmu ini sanggup susah senang bersamamu kak....bangga tak dpt adik camni??hahahahaa....

sebelum

selepas

tapi niat asal nak yg nih...

tapi ku x reti nak mengadjust2 bg nmpk cantik...uhuhuhu...xper2...ku akan cuba jugak...korang jgn dok pening2 ye nnti...kot2 sesaper yg reti tu leh la tampil membantu haku...maceh..hehe..

9 coretan:

Yan said...

huhuhaha...

takleh kata ape..

atty's said...

nie pun dah okeh..

mummYaeesh said...

awat cam lambat jerk uma baru ni nak kuar?? dia shy2 cat ek??

niza said...

yan~ko dok dendiam jelah...

kty~ibarat cam sy ni suker pink lak...tp idokla suker maner pun...gitu2 jek...hehehe...

watie~lmbt ke??dia baru lg...segan nak nonjol2...hehehe...

[-suziey-] said...

hahaha...cube lagi.yg asal lagi tantek..ekeke:D

sis_nita said...

akak baru buat ni tadi.. tapi tak menjadikk.. nak godek2 lagi, takut laa pulak.. huhuhu! kang mcm ari tu.. sumerr lesap..

Gieyana said...

tahniah2...psl tukor umah baru!

mommysarah said...

saya tak berani nak cat2 umah. takut widget2 n link2 hilang. hehe...

niza said...

suziey~matamu sama ngn mata hubbyku...dia pun ckp camtu gak...uhuhuh...

kak nita n mommysarah~seblm godek2 tu save dulu coding2 dlm edit html tu kat notepad ke...ape2 senang sket...hehe...tp yg ready made punye template ni cuma add html jek..x kacau coding2 tuh...

gie~hikhik...maceh..