sayang korang!!!

search box

Thursday, May 7, 2009

teambuilding @PaNgKoR-part 2

island hopping time!!!!

kami berjln kaki sajer ke pantai pasir bogak...sib baik x bongok...hahaha...

get ready nak naik boat..

dr sini kami naik speed boat tuk island hopping...mestilah speed boat ye tak...xkan jln kaki lak...hihii...

dlm 23 org yg naik speed boat nih...ader tragedi woooo naik boat nih...nnti citer...

kasi glemer sket driver boat nih...bwk cam rempit jek...ikut suka dia nak kona lipat...tp ummi suker!!!best!!!

antara station2 yg kami berhenti semasa island hopping...
jgn ditanya ape nama tmpt2 tuh ye...ku mmg x hengat...
tp kan yg chalet atas air tuh...harga dia minimum rm1,500!!!uhukss...tercekik air liur!!!

kebesaran Allah...batu2 tu menyerupai binatang2 spt penyu, buaya, ikan paus gmbr atas belah kanan tu pokok nenas...buah dia color oren kemerah2an...yg pokok 2 batang tu..pokok tu tgh bercinta tau...yg daun lebat tu gegirl...yg ala2 kebotakan sket tu la boboy dia...rasanyer pokok tu 'kawin' dah kot...ader org kata ader anak kecik kat pokok tuh...wallahualam...

ala2 model la gitu...huahua...

mereka2 itu sedang bergaduh manja dlm air...kami wanita hanya memerhati sajer...perut saper yang buncit...hahaha...

ikan2 di tmpt snorkeling...sungguh cantik...

khazanah laut...driver boat kami yg baru ni bagus...
dia gi ambik khazanah2 tu tunjuk kepada kami...

dah agak2 puas berhopping...kami antara yg awal blk hotel...perut dah bermcm2 bunyi dah... untung gak kami blk awal...coz kami yg merasmikan lauk pauk mkn tghari tuh...sedapppp!!! meh tgk lauk yg ummi ambik...

terliur x??hehehe...nasi ambik sket jek...lauk2 tuh yg penting...
bila mkn sup dia...tingat ke suziey...sbb bnyk bebola2 dlm tuh...hehe...

oppss!!lupe lak nak citer psl boat td tuh...korang tgk jek la gmbr ni ye...pastu phm2 sindri la ye...

phm dah kann...tu psl td ader citer psl driver boat baru...uhuhu..

ape aktiviti kami ptg tuh??alahhh...x aci la korang dah tau...xper..nak citer gak...tp next entry ye...hiksss...

2 coretan:

mummYaeesh said...

ape yg best sgt smpai min m1.5k??tak cantik pun weols tgk!

ala comey jerk kan pokok cinta tu?
ni yg wat tak sabar nak ke pangkor ni...woohoo tak pernah jejak lagi!

rosak ke niza boat tu??

neezareef said...

bila tgk pic2 ni cam teruja nk g pangkor plak..maklumla x penah smapi lg..