sayang korang!!!

search box

Wednesday, May 20, 2009

menuju puncak!!

AF7 sudah pun berakhir...bg ummi lagu tuk budak2 af thn ni amatla x sedap...xder 1 pun lagu yg leh wat ummi tergila2 nak dgr...x mcm af thn lps...tergila2 nak dgr lagu nubhan...thn ni x lekat langsung dlm otak lagu2 dorg...sorry la ye...tapi layan tetapla layan gak kan...budak 2 org tu pun layan gak...layan menyepah!!!

setiap hari klu 2 bradik ni nak bergurau...mesti sofa tu jd mangsa!!!bile dah penat...dok berpeluh2...bukak baju...minum susu....pastu nnti sambung blk...ku dah x larat nak bising!!!letih mulut...

pastu bile dgr lagu menuju puncak...cpt2 bangun nari sama...korang layanla video nih...tp sorry la ye...nari separuh bogel...hikhik...pastu kan..nnti korang tgkla si damia tuh...pastu klu korang dgr suara pempuan gelak...tulah gelak haku yg paling sopan...kehkeh...korang layan ye....

video

7 coretan:

Marsha~ said...

hehehe.. meriahnyeeeeee... baru 2 orang tu... maknye boleh mengilai time anaknye jatuh sofa... zalim.. zalim.. kuikuikuikui

mummYaeesh said...

hahahaha...lawak la damia smpai tertonggeng2 jatuh ek!merdu betul suara pompuan gelak sopan tu kan..woohoo
suara abie pun merdu gak time tarik tinggi suara tu..woohoo.
sume pun topless ek..whoops!uols??
tp salute kat aqil la..tak abis2 tunjuk jari wat sign 7 tapi terbalik..hik3

niza said...

marsha~sbb dia x nangis tu yg dok suka tgk dia tergolek tuh...dua org tu pun cam dah 6 org klu dorg main ke brckp ke...bising...hehehe...

watie~ku topless xleh tonjol...bahaya!!!hahahaha....

rynas said...

samalah cam anak saya yang dua orang tuh..kakak ler asyik menyepah rumah jer. yang adik tak tahu apa-apa lagi asyik nangis jerlah bila dibuat dek kakak..
itu baru dua tuh hehhehehhe

Yan said...

serius???? smpai buka2 baju??? hahahha

sis_nita said...

ari tu sara wawa pon bergurau kat sofa.. dan akhirnyerr sofa menjadi mangsa tumpahnyerr AYERRR MILO sebekas..

dengan pantas suh ayahnyerr belikan sarung sofa baru.. huhu!

niza said...

rynas~2 pun dah cam 20 org kan...fenin kdg...bkn fenin sbb dorg bergurau...fenin ummi nyer asyik dok kena ngemas jek...hehehe...

yan~serius yan!!!!hehehe...

kak nita~wah kak!!!alasan bagus tu tuk tukar sarung...hehehe...