sayang korang!!!

search box

Wednesday, September 30, 2009

di kemaman…

raya ketiga pg2 dah bertolak blk ke kemaman…xderlah pg2 sgt…dlm kul 8 lbh gak la bertolak…seperti biasa…benti sana benti sini…kul 1 lbh smpai dumoh mok…cehhh…speaking ganu jap…:D

raya di kemaman thn nih cam x raya jek…sbb adik ipar kawin raya ke4 tuh….so bile kiteorg smpai…masing2 sibuk prepare tuk majlis esoknyer…keje aku hanya membungkus door gift sajok…lenguh gak!!!!ujie…20% jgn lupe ye sbgai upah….;)

esoknyer….aku hanya membantu menghias mknn pengantin mengikut ketidakkretivitian aku…nasib la kan…hihihihi….tgn kakakmu  ni kan kerah belekung…terimalah seadanyer ye….:D tp korg jgn ingt aku lak yg jd tukang masak lauk2 pengantin nih…tp klu korg nak bayangkan aku yg jd tukang masak tuh…aku x kesah….:D aku hanya tukang potong bawang,halia n sewaktu dgnnyer dan blend sajer….;) 

sebelum kite tgk gmbr pengantin….kite tatap lu gmbr pengantin lama nih….

mak ayah  mok n ayoh…ayoh dan lg berbisnes…:D

pelamin

sebelum naik pelamin ni…wajibla dulu kena akad nikah ye…..jgn gelojoh sgt ye…:))

tain

berdebar2 jantungku…bila berhadapan tok kadi…:))

sib baik skali lafaz jek…tu pun agaknyer 44 juta kali dok hafal….:D

ujie

nilah pengantin pempuannyer….cantik x??

cantik lg kakak ipar dia kan…;)

ader lg gmbr2 semasa berlangsungnyer majlis akad nikah nih…tp kena tunggu biras aku uplod lu gmbr2 dr camera dia…camera aku???missing in action!!!bkn camera…gmbr2 tu…ni pun gmbr2 dr henpon sajer…nntikan ye….

 

4 coretan:

~Firsya~ said...

pelamin die mmg cunn abiss...i loikkeeeee

mummYaeesh said...

syoknye raya ke4 kawin...
uiks mil uols mcm muka uols la..

ibu_umairah said...

pelamin dia canggih lahhh.........meriah lah dapat keluarga baru

CuTeMiUt78 said...

wah.. raya2.. buat majlis kawin.. meriah gitu.. sambil dtg majlis kawin.. blh raya skali kan