sayang korang!!!

search box

Friday, September 11, 2009

sakit hati...

lately ni aku sgt2 sakit hati ngn S...
eeeee x tau nak ckp caner....
nak marah...S tu cam xder perasaan jek...
nak lempang kang...tgn aku lak yg sakit...
tolongla...
ape yg perlu aku buat???!!!!
x sudah2 si S ni nyakitkan hati aku tau....
sib baik bln ni segala payment boss aku x suh guna khidmat dia...
klu x...jenuh lak aku nak mengadap muka dia....
nyampah!!!eeeee.......geram!!!!

bilalah ko nak pulihkan blk hubungan antara kita ni S...
tolongla S...
balik ke pangkal jln...

ingt co ni byr rm432 buta2 gitu jek ke??
STREAMYX!!!!!!MENCIK KO!!!

11 coretan:

ibu_umairah said...

sabar cik niza!!!amboii marah sangat itu nampak nyaaaa

MiJa said...

lps raya kang elok la dia..bwk2 la sabar ek!
*rumah kita sama la (template ni comel kan?) ^^

NURA said...

salam sobat
ada AWARD sederhana untuk mba,,mohon diterima ya,,di blog NURANURANIKU,sahabat lama di ALJUBAIL.S.A,trims.

Hezesuze said...

lorrr ghupe2nya marah kt streamyx ke...adoaiii tipah tertipu sdah...ekekekeke

bloggeruitm said...

Kabel bawah tanah problem tu...
Takpe tak lama lagi baik le tu..



Zool Ligakampung

ibu_Arifa said...

ingatkan sakit hati kat sapa lah td tuh.. rupa2nyer kat cik S tu ker?
sama lah kita...kadang2 lebih 24jam tau tak leh online.
geram sangat.

Nurhayati said...

sabar ye.. biasa la dlm keje ni..kat opis mesti ada orang yg mcm ni...

nita said...

apa kata ko tukar ngan cik C..

cik C setakat ni lom wat hal ngan akak..

hehehe!

NizA said...

ibu umairah...marahla gak tp sket jek...hehehe..

mija...hrp2 la pas raya tu ok...aah la mija...rumah cat sama...hhehe...

kak nura...tq

kak heze...hehehe..sib baik tipah yg kena tipu...hiihi...

bloggeruitm...ye ke??ishhh...kna korek tanah la plak...hhehe...

ibu arifa...tulah...dok kena refresh manjang...

yati...'org kat ofis' ni mmg tau!!!hehehe...

kak nita...klu kat ofis sorg2 pakai broadband C tu...mak aiiii...heheheh...sy pun pakai gak cik C tu kat umah...

S@Y@NGH@SNI said...

har!har!har!
aku mencik CIMBCLICKS..
time ujung bulan arr...
dia jammed...
boring tau...

CuTeMiUt78 said...

lor.. ingatkan cik s mana la tadi.. streamxy rupanya :D